  • 1. Data: 2003-02-19 14:37:43
    Temat: Kredyt
    Od: l...@p...onet.pl

    Witam Grupowiczow.
    Chce poruszyc pewien temat:

    Mam kwote X PLN.
    Mimo to chce wziac kredyt na kwote X PLN - kredyt bedzie na mieszkanie.

    Mam dwie opcje: kredyt mieszkaniowy z zabezpieczeniem hipotecznym lub kredyt
    pod zastaw pieniedzy (mam przeciez kwote X PLN). Pierwsze zwie sie kredytem
    mieszkaniowym drugie lombardowym (lub jakims tam - niewazne).

    Pytanie dlaczego w banku chca wieksze oprocentowanie na kredyt lombardowy???
    Przeciez jak przestane splacac kredyt to przy kredycie mieszkaniowym musza to
    mieszkanie sprzedac, natomiast gdy kredyt jest zabezpieczony lokata to
    wystarczy poprostu wziac kase. Nie mowiac o przeroznych kosztach wyceny
    nieruchomosci, wpisu do hipoteki itp.
    Wewdlug mnie kredyt zabezpieczony kasa powinien byc tanszy - moglby mi ktos to
    wyjasnic???