  • 1. Data: 2013-11-06 23:47:01
    Temat: Ostatnie dni na 700 zł od BZ
    Od: d...@g...com

    Tylko do 11 listopada:

    https://blog.bzwbk.pl/2013/10/nagroda

    ---
    Grzegorz
    dla chętnych posiadam kilka wolnych poleceń
    dcentral2013 wiadomy znak gmail punkt com

  • 2. Data: 2013-11-08 21:02:33
    Temat: Re: Ostatnie dni na 700 zł od BZ
    Od: Jacobs <t...@g...com>

    Pytanie, założyłem KGP w październiku(warunki premii spełniłem) czy WBK już wypłaca
    premie czy jest napisane do kiedy maja się wywiązać?

  • 3. Data: 2013-11-09 14:18:50
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu piątek, 8 listopada 2013 21:02:33 UTC+1 użytkownik Jacobs napisał:
    > Pytanie, założyłem KGP w październiku(warunki premii spełniłem) czy WBK już wypłaca
    premie czy jest napisane do kiedy maja się wywiązać?

    Pierwszy miesiąc otwarcia konta nie liczy się do promocji - warunki trzeba zacząć
    spełniać dopiero od listopada, a pierwszą premię za listopad wypłacą do końca
    grudnia.

  • 4. Data: 2013-11-10 11:50:50
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-11-06 23:47, d...@g...com pisze:

    > Tylko do 11 listopada:
    > https://blog.bzwbk.pl/2013/10/nagroda
    > dla chętnych posiadam kilka wolnych poleceń
    > dcentral2013 wiadomy znak gmail punkt com

    Jeśli jeszcze masz polecenia, proszę jedno na adres zapisy maupa
    rafalgil peel

    Z góry dziękuję.
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 5. Data: 2013-11-10 13:52:33
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Jeśli jeszcze masz polecenia, proszę jedno na adres zapisy maupa
    > rafalgil peel

    Nieaktualne. Za polecenie dziękuję.

  • 6. Data: 2013-11-10 15:45:28
    Od: Marvin <n...@s...com>

    Ja też poproszę o polecenie.

    marvin_x (znak a w kółku) poczta.fm

    Dziękuję.

  • 7. Data: 2013-11-11 13:36:56
    Od: Jacobs <t...@g...com>

    Tak, tyle że ja założyłem konto w dniu 26.wrz