  • 1. Data: 2013-11-05 15:19:03
    Temat: wpłatomat euronetu a sync
    Od: NICE <n...@b...pl>

    Witam,

    Czy ktoś z Was orientuje się po jakim czasie wpływają środki na kartę w
    syncu przy wpłacie przez wpłatomat euronetu? Wpłaciłem 3h temu i pusto:(

    pawel

  • 2. Data: 2013-11-05 16:02:22
    Temat: Re: wpłatomat euronetu a sync
    Od: "mx" <mxx@@os.pl>

    >Czy ktoś z Was orientuje się po jakim czasie wpływają środki na kartę w
    >syncu przy wpłacie przez wpłatomat euronetu? Wpłaciłem 3h temu i pusto:(

    Dwa razy próbowałem i zawsze były, jak tylko do kompa wróciłem.

    ---
    This email is free from viruses and malware because avast! Antivirus protection is
    active.

  • 3. Data: 2013-11-05 16:03:29
    Od: r...@g...com

    Z reguły maksymalnie do godziny. Raz miałem sytuację, że czekałem ok 3-4 godzin,
    zadzwoniłem do euronetu po podaniu danych ze świstka wpłaty potwierdzili wpłatę (to
    że ją widzą w systemie), potem telefon do banku (reklamacja) i tego samego dnia
    pieniądze miałem na koncie zaksięgowane.

  • 4. Data: 2013-11-05 17:26:47
    Od: NICE <n...@b...pl>

    W dniu 2013-11-05 16:03, r...@g...com pisze:
> [...]
    że ją widzą w systemie), potem telefon do banku (reklamacja) i tego samego dnia
    pieniądze miałem na koncie zaksięgowane.

    doszły po 5h :)

    Pawel

  • 5. Data: 2013-11-06 08:15:34
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu wtorek, 5 listopada 2013 15:19:03 UTC+1 użytkownik NICE napisał:
    > Witam,
    > Czy ktoś z Was orientuje się po jakim czasie wpływają środki na kartę w
    > syncu przy wpłacie przez wpłatomat euronetu? Wpłaciłem 3h temu i pusto:(

    U mnie roznie: od 0.5h do nawet kilku godzin

    --
    pozdr.
    ls