  • 1. Data: 2013-11-06 20:41:51
    Temat: gdzie jakieś rzetelne porównanie lokat, bez tych na start
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    zamieszanie robią z tymi lokatami na start by się wybić w reklamach i
    porównaniach

    ciężko wogóle znaleźć rzetelną porównywarkę

  • 2. Data: 2013-11-06 21:57:10
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > zamieszanie robią z tymi lokatami na start by się wybić w reklamach i
    > porównaniach
    >
    > ciężko wogóle znaleźć rzetelną porównywarkę

    wszystkie na start już miałeś? ;-)

    bida z nędzą w kwestii lokat

    dzisiaj sobie założyłem mobilną w GO....max 10kzł na 1 m-c, ale to
    bardziej aby zobaczyć czy działa niż dla "super" zysku

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2013-11-07 16:18:41
    Od: tmk__ <t...@h...com>

    http://www.oprocentowanielokat.pl/

  • 4. Data: 2013-11-07 17:17:20
    Od: Mietek <b...@w...pl>

    W dniu środa, 6 listopada 2013 20:41:51 UTC+1 użytkownik zlotowinfo napisał:
    > zamieszanie robią z tymi lokatami na start by się wybić w reklamach i
    >
    > porównaniach
    >

    > ciężko wogóle znaleźć rzetelną porównywarkę

    jest oznaczone przejście do nie-startowych:
    http://livesmarter.pl/najlepsze-lokaty-bankowe-listo
    pad-2013/

  • 5. Data: 2013-11-07 21:28:07
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > jest oznaczone przejście do nie-startowych:
    > http://livesmarter.pl/najlepsze-lokaty-bankowe-listo
    pad-2013/

    sprawdzałem ich ranking, to samo
    http://lokaty.livesmarter.pl/

    Lokata na dobry początek Idea Bank
    pewnie pozostałe tak samo

  • 6. Data: 2013-11-07 21:29:10
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "tmk__" <t...@h...com> napisał w wiadomości

    > http://www.oprocentowanielokat.pl/

    tak samo dziadoskie porównanie, same lokaty na start

    1 Idea Bank 4,75% (3,85%)! 48,09 zł Lokata na Dobry Początek 1 000 zł
    2 Meritum Bank 4,00% (3,24%)!K 40,50 zł Pierwsza Lokata 500 zł
    3 neoBANK onLINE 3,70% (3,00%)! 37,46 zł energoLOKATA 3M PLUS 1 000

  • 7. Data: 2013-11-07 22:56:46
    Od: Mietek <b...@w...pl>

    W dniu czwartek, 7 listopada 2013 21:28:07 UTC+1 użytkownik zlotowinfo napisał:

    > sprawdzałem ich ranking, to samo
    >
    > http://lokaty.livesmarter.pl/
    >

    > Lokata na dobry początek Idea Bank
    >
    > pewnie pozostałe tak samo

    zlotowinfo - ale mi chodziło o tekst. Masz tam przecież:

    "Powyżej 4%: Credit Agricole, Santander, SKBank, Getin
    W tym momencie docieramy do ofert dostępnych dla wszystkich, niezależnie od
    posiadanych środków.

    4.25% w skali roku oferuje [...]"