eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOptima gra w lolo. › Re: Optima gra w lolo.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.netfront.net!not-for-mail
    From: mm <m...@n...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Optima gra w lolo.
    Date: Thu, 25 Sep 2014 20:47:20 +0200
    Organization: Netfront http://www.netfront.net/
    Lines: 40
    Message-ID: <m01o00$18rc$1@adenine.netfront.net>
    References: <m00aj4$q0b$1@node2.news.atman.pl> <m00ben$qol$1@node2.news.atman.pl>
    <m00cvh$sc8$1@node2.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 93.181.133.70
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: adenine.netfront.net 1411670848 41836 93.181.133.70 (25 Sep 2014 18:47:28
    GMT)
    X-Complaints-To: n...@n...net
    NNTP-Posting-Date: Thu, 25 Sep 2014 18:47:28 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:31.0) Gecko/20100101 Thunderbird/31.1.2
    In-Reply-To: <b...@g...com>
    X-Antivirus: avast! (VPS 140925-0, 2014-09-25), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:605761
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 9/25/2014 o 8:26 PM, b...@o...pl pisze:
    > Kiedyś mnie też złapali na prace serwisowe do 8.00. Więc teraz jeśli dnia
    poprzedniego już wiem, że jutro będę potrzebował kasę z Optimy, ustawiam wieczorem
    przelew z datą na dzień następny i rano śpię spokojnie.
    >
    To czasem też nie pomaga. Mnie już kilka razy Optima "załatwiła" w ten sposób,
    że pomimo tego, iż przelew był przygotowany kilka/kilkanaście dni z
    wyprzedzeniem, to przelew wysłali 2 sesją elixir (!).
    Jak zrobiłem "raban" i zacząłem reklamować, to mi "uprzejmy" konsultant odpisał,
    że oni mają 1 dzień roboczy na wykonanie przelewu i między wierszami
    zasugerował, że "mogę im skoczyć", bo oni mają do tego prawo, aby przetrzymywać
    pieniądze nawet 24h. Więc mu przypomniałem dyrektywę unijną, że banki w
    środowisku elektronicznym mają wykonywać przelewy niezwłocznie i jeśli przelew
    jest zlecany wcześniej (np. dnia poprzedniego) to dla banku początek następnego
    dnia roboczego oznacza obowiązek realizacji przelewu bez zwłoki, jeśli wszystkie
    podane dane przelewy są poprawne. Przytoczyłem także ich własne zapisy ze strony
    www o godzinach granicznych zlecenia przelewów. Oczywiście "wszystkowiedzący"
    konsultant już nie odpowiedział.
    Ot, taki bank. Generalnie jak kasy nie zabezpieczą na 1 sesję to nagle tłumaczą
    się problemami technicznymi i że oni mogą wysłać nawet 24h później.
    Pewnie jak ich BNP przejmie to będzie już tylko gorzej, czyli pogarszanie oferty
    i wypychanie klientów to "matki".


    --- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1