    From: "Witek" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Opodatkowanie odsetek zgodne z Konstytucja
    Date: Wed, 27 Feb 2002 22:45:45 +0100

    > Mnie jako szaremu Kowalskiemu tez sie nie podoba opodatkowanie moich
    > zyskow ale tak jest ten swiat z podzialem na administracje wszelkich
    > szczebli, urzadzony.
    Nie ma co rozpaczac... Mnie sie to tez nie podoba, ale teraz (no moze za
    jakis czas, jak te masowo zakladane lokaty sie skoncza) to nie bedzie
    wreszcie chorego podzialu na placacych od dawna belkowe (podmioty
    gospodarcze) i Nas "szarych" obywateli. Ten podatek nie jest wielkim
    obciazeniem (moze dla mnie), w porownaniu do innych danin na rzecz panstwa,
    ZUSow, a w przyszlosci moze jeszcze podatku od podatku od srodkow transportu
    itd.
    pzd