  • Data: 2002-02-28 06:43:47
    Temat: Re: Opodatkowanie odsetek zgodne z Konstytucja
    Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ma co rozpaczac... Mnie sie to tez nie podoba, ale teraz (no moze za
    > jakis czas, jak te masowo zakladane lokaty sie skoncza) to nie bedzie
    > wreszcie chorego podzialu na placacych od dawna belkowe (podmioty
    > gospodarcze) i Nas "szarych" obywateli. Ten podatek nie jest wielkim
    > obciazeniem (moze dla mnie), w porownaniu do innych danin na rzecz panstwa,
    > ZUSow, a w przyszlosci moze jeszcze podatku od podatku od srodkow transportu

    Taaa... A poza tym w innych krajach też mają. Np. w Niemczech. Jeśli dobrze
    pamiętam, to (chyba) 7% i to tylko w przypadku, gdy sumaryczne oszczędności
    przekroczą pewien próg (dodam, że na tyle wysoki, ze "zwykłe żuczki" do niego
    nie dobijają).
    Co do naszego kraju: jak widzę, jak i na co te pieniądze są wydawane, to tym
    chętniej płacę :(((

    MaciejK