  • Data: 2002-02-09 17:31:56
    Temat: Re: Opodatkowanie lokat bankowych?
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krab" <k...@h...pl_________> napisał w wiadomości
    news:a40o6o$9op$1@news.tpi.pl...

    > w swietle analizy zapisów różnych - nie jest to takie oczywiste
    > Mysle, ze pewne banki - moga to zinterpretowac w sposob najlatwiejszy -
    > czyli

    [ciach]

    Nie mam pod ręką ustawy pdof w obowiązującym brzmieniu, ale mam pod ręską projekt
    zmiany ustawy pdof. A w niej w artykule 13 czytamy:
    "Przepisy niniejszej ustawy mają zastosowanie do opodatkowanie dochodów (strat)
    uzyskanych od dnia 1 stycznia 2002 r., z wyjątkiem art. 1 pkt 6 lit. a) tiret
    pierwsze [i to jet to, co nas interesuje - JL], który ma zastosowanie do dochodów
    (przychodów) uzyskanych począwszy od dnia 1 marca 2002 r."

    Gdzie Ty tu widzisz miejsce na interpretację? Gdzie widzisz możliwość naliczania
    podatku przed 1 marca?

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl