  • Data: 2002-02-10 16:13:30
    Temat: Re: Opodatkowanie lokat bankowych?
    Od: "Krab" <k...@h...pl_________> szukaj wiadomości tego autora

    Gdzie Ty tu widzisz miejsce na interpretację? Gdzie widzisz możliwość
    naliczania podatku przed 1 marca?

    np w lukasie odsetki sa wyplacane kwartalnie
    czyli dopisza je np w kwietniu i bedzie to przychod osiagniety w mcu
    kwietniu
    a pieniadze na koncie byly np tylko w styczniu
    wg mnie podatek zostanie naliczony od tych odsetek kwietniowych chociaz
    dotyczyl okresu przed 1 marca
    takie zreszta bylo pytanie poczatkowe (pi razy oko)
    kwestia interpretacji jest wlasnie czy jest to dochod za styczen czy za
    kwiecien
    pierwsza odpowiedz w tym watku byla wlasnie, ze nie bedzie podatku, a ja
    temu zaprzeczylem - z pewna doza niesmialosci i braku 100% pewnosci - bo mi
    sie nie chce :-))))))) juz wiesz ?