  • 41. Data: 2007-07-19 05:48:55
    Temat: Re: Opłacenie rachunku za 2 osobę.
    Od: "Slavekk " <s...@N...gazeta.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > Przy takim tłumaczeniu w US, masz 2% od depozytu nieprawidłowego jak w
    > banku. I Zaden US ci nie odpuści.

    I wtedy trzeba sie udac do sadu.
    Wszystkim zwolennikom teorii o depozycie nieoprawidłowym chciałbym zwrócić
    uwagę że ma on miejsce kiedy przechowawca DYSPONUJE otrzymanymi pieniędzmi
    czyli może z nich zrobić użytek według własnego widzimisię (zainwestować,
    czerpac korzysci, potem zwrócić nominał).
    Tutaj otrzymane pieniadze zostają bezzwłocznie wydane zgodnie z
    dyspozycją "dostarczyciela gotówki". Przechowaca nie dysponuje pieniedzmi
    tylko realizuje dyspozycje placacego.

    Slawek

  • 42. Data: 2007-07-19 05:55:34
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    Slavekk <s...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > Tutaj otrzymane pieniadze zostają bezzwłocznie wydane zgodnie z
    > dyspozycją "dostarczyciela gotówki". Przechowaca nie dysponuje pieniedzmi

    Dodatkowo - jak w powyzszym umiejscowic wynajem mieszkania, gdzi ewynajmujacy
    oprocz czynszu oplaca media? media , ktore nie sa przepisane na niego tylko na
    wlasciciela mieszkania?
    Przeciez to normalne postepowanie. Conajmniej polowa, o ile nie wiecej wynajmow
    odbywa sie w ten sposob, ze wynajmujacy placi za wynajem oraz przedstawia
    oplacone rachunki za media.

  • 43. Data: 2007-07-19 06:44:49
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    witek napisał(a):

    > Ale z tego nie wynika KTO zapłacił.
    > Ty nie masz udowodnić, że faktura jest zapłacona, tylko, że TY ją
    > zapłaciłeś.

    Ze niby na druku przelewu jest napisane kto fizycznie zaplacil.
    Wez nie zartuj

  • 44. Data: 2007-07-19 06:45:15
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    witek napisał(a):

    > "Jan Strybyszewski" <g...@o...pl> wrote in message

    > Nie wystarczy, bo nie wiadomo kto ją opłacił.
    > Nie masz dowodu poniesienia wydatków, a tylko to jest podstawą do ulgi.

    Oplacajac na poczcie TEZ NIE MASZ DOWODU.

  • 45. Data: 2007-07-19 06:45:48
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    witek napisał(a):

    > Ja nie żartuję. To tobie mina zblednie przy pierwszej kontroli US.
    > Lepiej żebyś miał potwierdzenia z poczty z twoim nazwiskiem. tudzież
    > wyciągi bankowe z TWOJEGO konta.

    To bzdura, PYTALEM O TO W MOIM US. Moze tak byc.

  • 46. Data: 2007-07-19 08:00:43
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 17 Jul 2007 16:46:31 -0500, witek napisał(a):

    > Jakby na to nie patrzec, to wlasnie oplacasz rodzicom media i telefon.
    > Wiec albo jest to pozyczka, albo darowizna, albo depozyt nieprawidlowy.

    Kłócił się nie będę, ale niektórzy twierdzą, zę może to także być zlecenie.

  • 47. Data: 2007-07-19 09:42:27
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Jan Strybyszewski napisał(a):

    > To bzdura, PYTALEM O TO W MOIM US. Moze tak byc.

    "Ale ... masz jakieś wsparcie?"

    czyli masz to na piśmie? No nie masz. A nawet jakbyś miał to w świetle
    ostatnich zmian prawa takie coś na piśmie też jest g.... warte. Patrz
    artykuł:

    http://firma.onet.pl/1425257,prasa.html

    andy_nek

  • 48. Data: 2007-07-19 09:57:07
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 18 Jul 2007 22:14:20 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Jakby co to możemy powołać się na precedens :) od <baczność> pana
    > premiera Kaczyńskiego i jego mamy</spocznij> nie egzekwowali.

    Ale to jest premier tysiąclecia, od takich i innych jemu podobnych,
    włacznie z ojcem derektorem się nie egzekwuje, jak się chce jeszcze
    popracować w urzędzie ;)

  • 49. Data: 2007-07-19 10:15:24
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Andrzej Kłos napisał(a):

    > "Ale ... masz jakieś wsparcie?"

    Sad, nie bedzie jakis kutafon z US twierdzil bzdur.

  • 50. Data: 2007-07-19 13:39:21
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > To bzdura, PYTALEM O TO W MOIM US. Moze tak byc.

    Rozumiem, że pani w US dała ci to jako oficjalną internpretację.
    Bo inaczej wywody pani możesz sobie wsadzić wiesz gdzie.