  • 1. Data: 2010-08-27 06:04:15
    Temat: Open Finance - IPAD gratis
    Od: krzysgdapl <k...@g...com>

    Witam.

    Open mocno reklamuje się z lokata 10% + długookresowy produkt
    regularnego inwestowania z gwarancja kapitału. dostaje się IPAD
    gratis.

    Mam akurat 50 tys. zł. do zainwestowania.
    Czy warto w to się lokować. Ktoś zna szczegóły, haczyki, tej promocji
    lub ma inne uwagi?

  • 2. Data: 2010-08-27 08:18:47
    Temat: Re: Open Finance - IPAD gratis
    Od: SQLwiel <n...@o...pl>

    krzysgdapl pisze:
> [...]
    >
    > Mam akurat 50 tys. zł. do zainwestowania.
    > Czy warto w to się lokować. Ktoś zna szczegóły, haczyki, tej promocji

    Haczykiem jest prosty rachunek. Oni na Tobie zarobią więcej (pomijając
    odsetki/zyski jakie uzyskasz), niż wartość tego iPada (a czy na pewno
    iPada, a nie iPoda?). Sens korzystania z takich promocji jest tylko
    wtedy, jeślibyś i tak miał zamiar skorzystać z tego produktu niezależnie
    od promocji.

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2010-08-27 09:59:49
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-08-27 08:04, krzysgdapl pisze:
> [...]
    >
    > Mam akurat 50 tys. zł. do zainwestowania.
    > Czy warto w to się lokować. Ktoś zna szczegóły, haczyki, tej promocji

    Chlopie ty wiesz co to jest inwestycja ?

    To co zrobisz to schowanie kasy w skarpecie nie inwestycja.

  • 4. Data: 2010-08-27 10:19:43
    Od: "MrMrooz " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    krzysgdapl <k...@g...com> napisał(a):

    > Witam.
    >
    > Open mocno reklamuje sie z lokata 10% + dlugookresowy produkt
    > regularnego inwestowania z gwarancja kapitalu. dostaje sie IPAD
    > gratis.
    >
    > Mam akurat 50 tys. zl. do zainwestowania.
    > Czy warto w to sie lokowac. Ktos zna szczegoly, haczyki, tej promocji
    > lub ma inne uwagi?
    Poczytaj:
    http://preview.tinyurl.com/3952ey4
    było trochę na ten temat kiedyś. A czy warto? Sam musisz ocenić, poczytaj
    linki w tamtej dyskusji - co prawda odnoszą się do poprzednich subskrypcji
    oraz innych kwot, ale generalnie to cały czas chodzi o to samo.

    Osobiście uważam że struktury są najlepszą metodą dla banku na zarobienie, dla
    wpłacających - nie koniecznie.

    No i oczywiście na structus.pl poczytaj o wynikach struktur.

    Pozdrawiam
    Michał M

    ps. i odpowiadająć ma wątpliwości SQLwiel - tak to jest ipad nie ipod:
    http://www.nano.open.pl/

  • 5. Data: 2010-08-27 13:58:19
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    "Pakiet Oszczędnościowy V stanowi jednoczesną inwestycję środków
    własnych w 3-miesięczną lokatę bankową oprocentowaną 10% w skali roku
    o wartości min. 3 tys. zł oraz w produkt regularnego inwestowania z
    gwarancją kapitału o wartości minimum 45 tys. zł. Nagrodą dla
    uczestnika, który przystąpi do Pakietu Oszczędnościowego V jest iPad
    marki Apple model 16GB. Pełny opis produktu, informacje o gwarancjach,
    ryzyku, opłatach oraz szczegółach promocji znajdują się u Doradcy.
    Ilość egzemplarzy iPad jest ograniczona. Promocja ważna do 31 sierpnia
    2010 r. "

    te min. rozumię tak, że na lokatę daję 1 mln zł, a na produkt
    regularnego oszcz. 45 tys.

    ;)

  • 6. Data: 2010-08-28 06:56:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    >
    > Mam akurat 50 tys. zł. do zainwestowania.
    > Czy warto w to się lokować. Ktoś zna szczegóły, haczyki, tej promocji

    lokujesz przez 15 lat.
    Wplacasz najpierw jakas kwote (na ipada duza) i potem jeszcze co miesiac.
    Kase dostajesz po 15 latach z gwarncja kapitału.
    Z tym ze gwarancja wylgada tak, ze mozesz dostac nawet 15 % mniej, bo sa
    oplaty za zarzadzanie.
    To tak w duzym skrócie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jaki jest szczyt odwagi???

  • 7. Data: 2010-08-29 12:56:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

> [...]
    > miesiac. Kase dostajesz po 15 latach z gwarncja kapitału.
    > Z tym ze gwarancja wylgada tak, ze mozesz dostac nawet 15 % mniej, bo

    wracajac jeszcze do tej dyskusji:
    skoro wszyscy tu pisza, ze struktury sa oplacalne ale dla banków - w co
    polecalibyscie inwestowac osobie, ktora ma powiedzmy 100.000 i chce
    zainwestowac na 2-3 lata?
    Od razu mowie - to miałoby byc bezobsługowego - znaczy daje komus pieniadze
    i niech on nimi zarzadza.
    Jakie mozliwe zyski (realne)?
    Jakie ryzyko?

  • 8. Data: 2010-08-29 13:36:36
    Temat: Odp: Open Finance - IPAD gratis
    Od: "f" <f...@c...gh>

    wiadomości news:Xns9DE391935B5CBbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Jakie mozliwe zyski (realne)?
    > Jakie ryzyko?

    Wszędzie jest tak, że ryzyko duże, oplaty duże, potencjalne zyski duże (lub
    wszystko małe).
    Zobacz mizerne efekty bankowych "portfeli" dla bogatszych.
    Zobacz autoreklamy "zarządzajacych"
    http://www.bankier.pl/forum/forum_jak-ulokowac-pieni
    adze,8,1.html
    Zobacz efekty funduszy inwestycyjnych za ostatnie lata.
    Kup sobie np. IDEA Premium czy HSBC Thailand.