  • 51. Data: 2011-01-02 14:58:47
    Temat: Odp: Oferta dla ciebie - mbank
    Od: "f" <f...@c...gh>

    news:ifaodr$1etr$1@opal.icpnet.pl...
    > tak samo mnie, proponowali limit 25k, chcialem 10k i dzisiaj zauwazylem,
    > ze wniosek odrzucony...kpina jakaś ;-/

    Z ciekawosci wyklikałem dziś wniosek o wciskaną od dawna VP z max limitem.
    Już jest opowiedź automatu. Odrzucony. :-)

  • 52. Data: 2011-01-02 18:20:02
    Temat: Re: Oferta dla ciebie - mbank
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    Nie no, ten ich system jest debeściarski. Dziś zobaczyłem w Ofercie dla
    Ciebie propozycję.. kredytu odnawialnego na kwotę 1600 PLN :-D Ciekawe
    czy to dlatego że wzgardziłem ich platynką ;) A tak na serio to
    przypuszczam że głównym kryterium propozycji jest przepływ gotówki przez
    eKonto, jeśli jest "ujemny" (niedawno polikwidowałem lokaty) to
    proponowane kwoty drastycznie spadają.

    pozdrawiam

  • 53. Data: 2011-01-02 18:33:42
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    W dniu 2011-01-02 19:20, Piotr pisze:
> [...]
    > przypuszczam że głównym kryterium propozycji jest przepływ gotówki przez
    > eKonto, jeśli jest "ujemny" (niedawno polikwidowałem lokaty) to

    ... a, bo Ty to jakiś poj...y jesteś. Chciałbyś, żeby system myślał. I
    to lepiej, niż przeciętny konsultant.
    Ciesz się, że chociaż prąd pobiera, dzięki czemu vat do budżetu wpływa i
    przynajmniej masz wydrukowany dziennik ustaw ;)

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 54. Data: 2011-01-02 18:43:59
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 02.01.2011 Piotr <y...@z...ru> napisał/a:
> [...]
    > przypuszczam że głównym kryterium propozycji jest przepływ gotówki przez
    > eKonto, jeśli jest "ujemny" (niedawno polikwidowałem lokaty) to

    Nie tylko. Ja przepływ mam znikomy, ale chwilowo mam tam oszczędności na
    lokatach jednodniowych - też są sensowne propozycje w tych ofertach (ale
    nie testowałem w praktyce)
    --
    Samotnik

  • 55. Data: 2011-01-02 18:49:39
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-02 19:43, Samotnik pisze:

    > Nie tylko. Ja przepływ mam znikomy, ale chwilowo mam tam oszczędności na
    > lokatach jednodniowych - też są sensowne propozycje w tych ofertach (ale
    > nie testowałem w praktyce)

    A jak czesto sie wam te "oferty dla ciebie" aktualizuja? Ja mam teraz
    jakas mizerote z terminem waznosci do 7 stycznia...

  • 56. Data: 2011-01-02 19:03:32
    Od: Imka <s...@g...pl>

    In <news:ifqhc3$5hq$4@news.onet.pl> neoniusz typed:

    > A jak czesto sie wam te "oferty dla ciebie" aktualizuja? Ja mam teraz
    > jakas mizerote z terminem waznosci do 7 stycznia...

    U mnie w praktyce jedna wygasa i natychmiast pojawia się nowa.
    I tak od jakiegoś roku. Kwoty od czapy za każdym razem.

    --
    Imka

  • 57. Data: 2011-01-02 19:28:09
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Z ciekawosci wyklikałem dziś wniosek o wciskaną od dawna VP z max limitem.
    > Już jest opowiedź automatu. Odrzucony. :-)

    z automatu odrzucony? to automat nie mógł automatycznie pomyśleć i
    wysłać inną propozycję?

    nad moim wnioskiem myślał kilka dni ale efekt ten sam, później
    prawdopodobnie ktoś z mBanku chciał się do mnie dodzwonić, ale nie
    mogłem odebrać i finalnie nie wiem jaka mogła być propozycja...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 58. Data: 2011-01-02 20:09:21
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-02 20:28, RobertS pisze:
> [...]
    > prawdopodobnie ktoś z mBanku chciał się do mnie dodzwonić, ale nie
    > mogłem odebrać i finalnie nie wiem jaka mogła być propozycja...

    Ja w sylwestra o 21 wystapilem o KK Rossman z limitem 4000. Proponowali
    "od reki" 6800 (na koncie od 3 miesiecy byl obrot na 0zl). Odrzucone po
    2 minutach. A gosc przez telefon obiecywal, ze jak bede chcial mniej to
    dadza. Smiech na sali.

  • 59. Data: 2011-01-02 20:28:28
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > "od reki" 6800 (na koncie od 3 miesiecy byl obrot na 0zl). Odrzucone po
    > 2 minutach. A gosc przez telefon obiecywal, ze jak bede chcial mniej to

    to z tym gosciem rozmawiałeś już po odrzuceniu wniosku czy jeszcze przed?

    mnie dawali limit 25kzł, a chciałem 10kzł i po kilku dniach
    odrzucony...po co bank sie kompromituje wysylając takie oferty?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 60. Data: 2011-01-02 20:46:33
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-02 21:28, RobertS pisze:

    > to z tym gosciem rozmawiałeś już po odrzuceniu wniosku czy jeszcze przed?

    Kilka dni wczesniej chcialem caly dostepny limit. Odrzucili natychmiast.
    Kilka dni pozniej dzwonil typek i namawial, ze w ramach limitu
    globalnego nie moge teraz dostac wiecej, ale jak bede chcial troche
    mniej, to na bank dostane.
    No to sprobowalem mniej i tez natychmiast odrzucili.