  • 1. Data: 2010-12-23 12:07:30
    Temat: Zegarek z PayPass już do kupienia
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Kiedyś ktoś wspominał, że BZWBK będzie miało w swojej ofercie - no więc
    chyba już ma:

    http://www.watch2pay.com/pl/

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2010-12-23 12:14:17
    Temat: Re: Zegarek z PayPass już do kupienia
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-23 13:07, xbartx pisze:
    > Kiedyś ktoś wspominał, że BZWBK będzie miało w swojej ofercie - no więc
    > chyba już ma:

    Od pewnego czasu sprzedaja je (nie wiem czy te same) tez na allegro ze
    swojego oficjalnego konta:

    http://allegro.pl/promocja-zegarek-zblizeniowy-maste
    rcard-paypass-i1362535911.html

    4

  • 3. Data: 2010-12-23 12:26:58
    Od: " " <c...@g...pl>

    no chyba ich porąbało co to za cena a co to zegarek Bonda jest za 399 zł

    śmieszne

  • 4. Data: 2010-12-23 14:20:40
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Od pewnego czasu sprzedaja je (nie wiem czy te same) tez na allegro ze
> [...]
    4

    te zegarki już chyba rok temu wbk sprzedawał, PyP działa w nim tak długo
    jak ważna jest przypisana do niego karta, jeżeli klient jej nie
    przedłuży to zostanie z zupełnie zwykłym zegarkiem...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2010-12-23 18:35:49
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 23 Gru, 13:07, xbartx <b...@h...net> wrote:
    > Kiedyś ktoś wspominał, że BZWBK będzie miało w swojej ofercie - no więc
    > chyba już ma:

    A tak przy okazji: kto w BZWBK odpowiada za fraudowe transakcje przez
    PayPass (bez autoryzacji)?
    Klient czy bank/sklep/wystawca?

    Bo jak klient (jak w grupie BRE) to karty z PayPassem/PayWave sa
    STRASZNIE niebezpiecznym produktem (dla klienta).

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 6. Data: 2010-12-23 19:27:14
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 23 Gru, 19:35, Rafal M <r...@g...com> wrote:

    > Bo jak klient (jak w grupie BRE) to karty z PayPassem/PayWave sa
    > STRASZNIE niebezpiecznym produktem (dla klienta).

    Daj jakies przyklady, a nie takie bzdety piszesz...

    MK

  • 7. Data: 2010-12-24 09:50:37
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 23 Gru, 20:27, MK <m...@i...pl> wrote:

    > Daj jakies przyklady, a nie takie bzdety piszesz...

    Prosze bardzo, odpowiedz banku w tej sprawie:

    Moje pytanie:
    Przy karcie debetowej MC Aquaris Debit kto ponosi odpowiedzialność za
    fraudowe tranzakcie przez Paypass? Chodzi o tranzakcie w czytnikach
    bezstykowych do kwoty 50 zł, czyli przechodzące bez PINu i (czasami)
    bez autoryzacji.
    Kto w takim przypadku ponosi odpowiedzialność za frady, jeśli
    uzytwkonik karty ją zgubił lub została mu skradziona?

    Odp banku:
    Witam,
    w nawiązaniu do Pana wiadomości, uprzejmie informuję, iż w przypadku
    kart debetowych niezbędne będzie wykupienie dodatkowego ubezpieczenia
    które chroni przed nieuprawnionym użyciem skradzionej bądź zgubionej
    karty.W przypadku karty mastercard opłata za takie ubezpieczenie
    wynosi 9.9 zł. Ubezpieczenie to obejmuje również : (...)

    Czyli zeby zabezpieczyc sie przed fraudami na platnosciach
    bezstykowych trzeba wykupic ubezpieczenie za prawie 120 zl rocznie
    (wczesniej oczywiscie bylo by sie trzeba przebic przez jego regulamin,
    bo tam tez moga byc wykluczenia).

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 8. Data: 2010-12-24 10:50:03
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 24 Gru, 10:50, Rafal M <r...@g...com> wrote:

    > Prosze bardzo, odpowiedz banku w tej sprawie:

    I jestes zaskoczony tym, ze taka odpowiedz dostales? To chyba od
    osoby, ktora zajmuje sie sprzedaza, a nie rozpatrywaniem reklamacji.
    Odpowiedzi wysyla sie zgodnie ze skryptem/szablonem. Nigdzie w tym co
    napisales nie ma slowa o tym, ze reklamacja nie zostanie uznana.

    MK

  • 9. Data: 2010-12-24 13:32:52
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 24 Gru, 11:50, MK <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    > Odpowiedzi wysyla sie zgodnie ze skryptem/szablonem. Nigdzie w tym co
    > napisales nie ma slowa o tym, ze reklamacja nie zostanie uznana.

    Jak by odpowiedz byla prosta i korzystna dla klienta, to na moje
    pytanie: "Kto w takim przypadku ponosi odpowiedzialność za frady,
    jeśli uzytwkonik karty ją zgubił lub została mu skradziona? " bank by
    udzielil odpowiedzi: Odpowiedzialnosc ponosi bank/wystawca/sklep.

    A jak widac odpowiedzieli "na okolo" wiec oczywistym jest, ze
    odpowiedzialnosc ponosi klient.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 10. Data: 2010-12-24 14:33:24
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 24 Gru, 14:32, Rafal M <r...@g...com> wrote:

    > A jak widac odpowiedzieli "na okolo" wiec oczywistym jest, ze
    > odpowiedzialnosc ponosi klient.

    ROTFL. To ma byc argument? Ustawowo klient jest zwolniony z
    odpowiedzialnosci po zastrzezeniu karty. Dodatkowo transakcje QPS sa
    ubezpieczone na poziomie organizacji.
    Obciazenie rachunku klienta oczywiscie nastepuje, jesli transakcja
    byla przed zastrzezeniem, ale w drodze procesu reklamacyjnego powinno
    byc cofniete.

    Jeszcze rok temu widzialem tu placz na potwierdzanie transakcji PINem
    i karty z mikroprocesorem. Do dnia dzisiejszego nikt jeszcze tu nia
    napisal jak to bank go oszukal i kazal mu placic za transakcje
    potwierdzone PINem po zastrzezeniu karty. Teraz sie pojawiaja
    wizjonerzy wykorzystywania przez banki RFID czy BTE (ktore dziala juz
    kilkanascie lat) do oszustw i grabienia biednych ;).

    MK