  • 1. Data: 2003-11-17 14:18:14
    Temat: Odszczekuje pochwaly wobec LUKASa
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    Witam :-)!!!
    Jakis czas temu bronilem wlasna piersia LUKASa, ktoremu zarzucano, iz nie
    pozwala na dostep do r-ku VC przez net. Podalem nawet adres, pod ktorym
    mozna owego podgladu dokonywac. Poniewaz dzis, pomiedzy 7:30 a 14:00 NIE
    udalo mi sie "zajrzec" na moja VISE zatelefonowalem do Lukasa. Najpierw
    otrzymalem zapewnienuie, ze niemozliwe, abym mogl "podgladac" VISE przez
    siec (0801330077). Nastepnie (0800660022) - po konsultacjach - nadeszly
    wiesci, ze taka mozliwosc jest. Najlepsze jednak bylo, kiedy - przemila
    nawiasem mowiac konsultantka - obiecawszy a nastepnie oddzwoniwszy
    poinformowala mnie, iz powinienem... udac sie do banku, aby... uniewaznic
    umowe "swiadczenia dostepu do r-ku KK przez i-net". Jesli progresja bedzie
    trwala, to wroze, iz kolejnym - po termosie - fantastycznym prezentem od
    Lukasa bedzie... gliniana lyzka [i to pozbawiona cepeliowskich malunkow
    ;-)].

    Zasmucony "profesjonalizmem" Luksa :-(((
    PL

  • 2. Data: 2003-11-17 14:32:07
    Temat: Re: Odszczekuje pochwaly wobec LUKASa
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PL" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > trwala, to wroze, iz kolejnym - po termosie - fantastycznym prezentem od
    > Lukasa bedzie... gliniana lyzka [i to pozbawiona cepeliowskich malunkow

    Zaraz, jesli dobrze zrozumialem. Poszedles do banku i zawarles z nimi umowe
    o "swiadczenie dostepu do r-ku KK przez i-net" majac VC i uzyskales taki
    dostep? Wbrew temu co mowia na LukasLini? Co wiecej, dzialajacy dostep? A
    teraz, jak sie okazalo, ze sie polapali w swoim braku konsekwencji chca,
    zebys z nimi rozwiazal umowe i pozbawil sie dzialajacego dostepu?
    PARANOJA!

    Szczegolnie, ze mnie tez interesowal taki dostep, ale na LukasLinii,
    grzecznie mowiac, splawili mnie w niewiadoma przyszlosc - a wystraczylo
    tylko, z tupetem, udac sie do oddzialu...
    PARANOJA^2!

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 3. Data: 2003-11-17 15:11:27
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    Użytkownik "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bpam21$mg9
> [...]
    > teraz, jak sie okazalo, ze sie polapali w swoim braku konsekwencji chca,
    > zebys z nimi rozwiazal umowe i pozbawil sie dzialajacego dostepu?

    mimo swojej wielkiej niecheci do tego banku w ktorym spotkalem sie wylacznie
    z beznadziejna glupota - NIE jestem w stanie zrozumiec o czym Wy tu piszecie
    ;-) byc moze po prostu nie potrafie zrozumiec paranoji :-)

    ktos nie majac kk - podpisuje umowe na dostep do kk ?? po to by uzyskac
    dostep do vc ? czy to cos takiego ?
    :-)

  • 4. Data: 2003-11-17 15:26:20
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bpaoi5$b62$...@n...news.tpi.pl,
    Krab <k...@p...of.pl>:

> [...]
    > paranoji :-)
    >
    > ktos nie majac kk - podpisuje umowe na dostep do kk ?? po to by
    > uzyskac dostep do vc ? czy to cos takiego ?

    Nie chodzi o zadne WC ;), tylko ktos kto mial karte podpisal umowe i uzyskal
    dostep, a teraz bank zorientowal sie (?), ze dostep nie byl jeszcze "gotowy"
    i chca rozwiazac umowe - no ale po co go wzywaja? Niech mu wypowiedza te
    umowe na pismie, skoro moga (ciekawe, co na to Wojtek N. ;) )
    Ale tez nie jestem pewien, czy dobrze rozumiem.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-11-17 15:41:57
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > umowe na pismie, skoro moga (ciekawe, co na to Wojtek N. ;) )

    Wojtkowi N. po prostu opadły ręce. ;-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 6. Data: 2003-11-17 15:43:19
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    A może zrobić stronkę www.lukassucks.com ;-)))) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2003-11-17 15:48:45
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bpaq87$6is$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:
    > Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:bpapbh$9qd$1@topaz.icpnet.pl...

    > Wojtkowi N. po prostu opadły ręce. ;-)

    Ale Rodzicom dalej zakladasz konto w Lukasie? ;)

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-11-17 15:56:41
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Ale Rodzicom dalej zakladasz konto w Lukasie? ;)

    ABJW :-)

    muszę to jeszcze przeanalizować :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 9. Data: 2003-11-17 15:58:25
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bpar3q$923$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:

    > muszę to jeszcze przeanalizować :-)

    Ja namowilem moich kilka lat temu i sa bardzo zadowoleni.

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-11-17 16:00:40
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    > Zaraz, jesli dobrze zrozumialem. Poszedles do banku i zawarles z nimi
    umowe
    > o "swiadczenie dostepu do r-ku KK przez i-net" majac VC i uzyskales taki
    > dostep?
    =======
    Wszystko sie zgadza: majac VC pdopisalem umowe i dostep dzialal do dzis (od
    bodaj 2/3/4 ??? pazdziernika)
    =======
    >Wbrew temu co mowia na LukasLini? Co wiecej, dzialajacy dostep?
    =======
    Tez bylem uradowany, ze wreszcie po "okresie testow technicznych" ;-)
    ruszylo; ba! DZIALALO!!!
    =======
> [...]
    > grzecznie mowiac, splawili mnie w niewiadoma przyszlosc - a wystraczylo
    > tylko, z tupetem, udac sie do oddzialu...
    =======
    Malo tego, chca zebym grzecznie przyszedl i sam poprosil o rozwiazanie w/w
    umowy. Pozwole sobie na niewielkie zaporzyczenie od P.T. Szanownego Kolegi:
    PARANOJA. A teraz moja tworczosc wlasna: ^3. LUKAS: najbardziej przyjazny...
    termosodaj.