  • 1. Data: 2003-11-17 12:48:06
    Temat: SESJE KIR -PYTANIE?
    Od: ...@e...pl (MARCIN Kubiczek-P.P.K. PRO-STAL SP. ZO.O.)

    Proszę o wyprowadzenie mnie z błędu jeśli w nim tkwię...

    mianowicie, jeżeli nadaje przelew elixirowy I sesją wychodzącą to dochodzi
    on do banku beneficjenta też I sesją tym razem przychodzącą (nie pytam o
    moment księgowania na rachunku odbiorcy )......wydaje mi się, że tak jest

    dzięki za info

    *Marcin Kubiczek

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 2. Data: 2003-11-21 14:13:21
    Temat: Re: SESJE KIR -PYTANIE?
    Od: "Sebastian Brzegowy" <v...@i...pl>

    Oczywiście że tak jest.
    Jeżeli nadasz przelew podczas pierwszej sesji i zostanie on zaksięgowany
    przez bank, to transakcja zostanie rozliczona przez KIR w pierwszej sesji
    ( mają na to 30 minut i tyle wystarcza).
    Oczwyście kiedy bank zaksięguje bif'a wynikowego to już inna historia.
    Najszybciej księgowane mają Kredyt Banki ze względu na to że korzystają z
    usługi ZEFIR w KIR.
    Oznacza to że otrzymują w pełni skorygowane bify i tylko wczytują je do
    systemu.
    Natomiast inne banki to porażka. Sam mam konto w BPH PBK i to jest żenada.

    pozdrawiam

    Sebastian

    Użytkownik "MARCIN Kubiczek-P.P.K. PRO-STAL SP. ZO.O." <...@e...pl> napisał
    w wiadomości news:005801c3ad08$ef70da40$2b641aac@CompaqMarcin...