  • 11. Data: 2003-11-17 16:12:03
    Temat: Re: Odszczekuje pochwaly wobec LUKASa
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bpauup$ql0$...@l...localdomain,
    PL <p...@p...pl>:

    > Malo tego, chca zebym grzecznie przyszedl i sam poprosil o
    > rozwiazanie w/w umowy.

    Jesli byles zadowolony, to czemu mialbys rezygnowac? ;) Szantazyk jakis
    uprawiaja, czy co?

    Tak czy siak, poki umowa obowiazuje, niech swiadcza usluge dostepu!

    --
    Robert

  • 12. Data: 2003-11-18 02:37:22
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    > Zaraz, jesli dobrze zrozumialem. Poszedles do banku i zawarles z nimi
    umowe
    > o "swiadczenie dostepu do r-ku KK przez i-net" majac VC i uzyskales taki
    > dostep? Wbrew temu co mowia na LukasLini? Co wiecej, dzialajacy dostep? A
    > teraz, jak sie okazalo, ze sie polapali w swoim braku konsekwencji chca,
    > zebys z nimi rozwiazal umowe i pozbawil sie dzialajacego dostepu?
    > PARANOJA!

    Tak, tak z tego co mi wiadomo - to z technicznego punktu widzenia istnieje
    możliwość aktywowania podglądu VC przez net. Nie dalej jak dwie niedziele
    nazad oczekując grzecznie w kolejce byłem świadkiem sytuacji kiedy klient -
    jak sie później okazało - zamawiał sobie rzeczony podgląd internetowy;
    dysponentka wydrukowała umowę, klient podpisał, coś tam jeszcze dostał i już
    miał się pożegnać, ale Pani wykonała jeszcze telefon na help desk i
    oświadczyła mu, że .... jednak nie może mieć tego dostępu.
    Klient pomarudził trochę, oddał papierki i zdegustowany opuścił lokal.
    Korzystając z okazji spytałem jak to jest właściwie z tym podglądem VC via
    net. Dowiedziałem się że do aktywowania dostępu służy wspólna 'formatka'
    VC/MC Onet, a 'system' pozwala 'przejść' cały proces, wydrukować umowę itd.,
    tak więc od strony technicznej wszystko jest gotowe. Problem prawdopodobnie
    leży w tym, że Lukas na razie nie chce oferować tej usługi do VC, bo MC Onet
    straciłby nieco ze swego uroku. Wersję oficjalną wszyscy znamy.

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 13. Data: 2003-11-18 11:54:34
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    (...ciach...)
    > Wersję oficjalną wszyscy znamy.
    > Pozdrawiam
    > Piotrek
    ==========
    Mnie nieco ;-) wzburzylo NIE to, ze nie ma mozliwosci podglada VC przez net,
    ale fakt, ze "najbardziej przyjazny bank" (gdzie zarowno "kawa i lokata",
    nie wspominajac, ze i "fundusz i lokata"...) zawiera ze mna umowe, przez
    poltora miesiaca realizuje ja - zaryzykuje twierdzenie - doskonale, i nagle
    przypomina sobie, ze "nie ma technicznych mozliwosci", aby "dokonywac
    podgladu salda r-ku KK VC przez i-net". Jesli tym sposobem LUKAS "zaprasza"
    mnie do MC-Onet, to... hm! pi,pi,pi,pi (big cenzura!!!). Mimo wszysko zal,
    ze termosy sa wazniejsze, niz wywiazywanie sie z PODPISANYCH umow :-(((.
    RePozdrawiam!!!
    PL

  • 14. Data: 2003-11-18 11:56:01
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    >Mimo wszysko zal,
    > ze termosy sa wazniejsze, niz wywiazywanie sie z PODPISANYCH umow :-(((.

    A zamierzasz zerwać tę umowę? Bo jak nie to niech się dalej wywiązują. Jak
    oni Ci ją wypowiedzą, to do arbitra z nimi ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 15. Data: 2003-11-18 12:17:32
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "PL" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > ze termosy sa wazniejsze, niz wywiazywanie sie z PODPISANYCH umow :-(((.

    Promonuję reklamację. Na początek.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara