  • 1. Data: 2003-11-17 13:25:16
    Temat: Polecenie zaplaty z banku do banku...
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    Witam.
    Ktos to ostatnio na grupie opisywal ze zrobil /choc nie do konca
    dziala/ polecenie zaplaty z 1-go banku do 2-go.
    Jakos zupelnie nie moge tego postu odnalezc, w zwiazku z tym mam pyt.
    Chcialbym zrobil polecenie tak zeby VWBank sciagal jakas naleznosc z
    PKOBP.
    Jak to wykonac? Co i jak do kogo przeslac? W przypadku rachunkow to
    jest proste, bo np. operateo tel. kom. sam to zalatwia, a w tym przyp.
    nie wiem co wypelnic? :) Czy to polecenie moze byc na rozna sume co
    miesiac??

    A o co mi chodzi? Chodzi mi o oszczednosc 1pln miesiecznie za stale
    zlecenie /z PKOBP/. :-)

    Pozdrawiam.
    Wojtek

  • 2. Data: 2003-11-17 13:33:01
    Temat: Re: Polecenie zaplaty z banku do banku...
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

> [...]
    > jest proste, bo np. operateo tel. kom. sam to zalatwia, a w tym przyp.
    > nie wiem co wypelnic? :) Czy to polecenie moze byc na rozna sume co

    Pobierasz ze strony VW druk zgody na obciazanie rachunku (2 egzemplarze -
    powinno to byc w centrum formularzy). Wypelniasz i wysylasz do VW. VW wysyla
    co trzeba do PKO BP. VW czeka na potwierdzenie zwrotne z PKO BP, ze PZ
    zostalo zaakceptowane. Jako, ze Inteligo takiego potwierdzenia za cholere
    nie chce do VW przeslac (a Inteligo to tez PKO BP wiec zwyczaje moga byc
    podobne) przy uruchamianiu konkretnej platnosci PZ w VW (tylko
    telefonicznie) nie zwracasz uwagi na biadolenie Vlinka/Vlinki tylko
    stanowczo domagasz sie uruchomienia platnosci ;-)))) Powinno dzialac ;-)

    > A o co mi chodzi? Chodzi mi o oszczednosc 1pln miesiecznie za stale
    > zlecenie /z PKOBP/. :-)

    Cel jest szczytny ;-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-11-17 13:56:24
    Temat: Re: Re: Polecenie zaplaty z banku do banku...
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    no dzieki za rady, bede walczyc :)

  • 4. Data: 2003-11-17 16:28:11
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Pobierasz ze strony VW druk zgody na obciazanie rachunku (2 egzemplarze -
    > powinno to byc w centrum formularzy). Wypelniasz i wysylasz do VW. VW
    wysyla

    Nie ma w centrum formularzy. Trzeba zamówić, żeby przysłali do domu pocztą.

    Jeden egzemplarz jest w przesyłce startowej.

    A mnie się udało wywalczyć przesłanie zgody przez inteligo. Po prostu
    napisałem jednego maila do obu banków [VW i inteligo] z informacją, że niech
    się dogadają, bo nie moją rolą jest rozstrzyganie sporów między nimi i mało
    mnie one obchodzą. Teraz ciągle czekam na wyjaśnienia...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara