  • 1. Data: 2003-11-17 14:06:01
    Temat: Wpłata w kasie PKO BP SA na Inteligo
    Od: "MAX" <max_kr[tnij_to_]@poczta.onet.pl>

    Cześć!

    Mam takie kolejne pytanie: ile czasu mija zanim zaksięgują na koncie
    Inteligo wpłatę gotówkową zrobioną w kasie oddziału PKO BP SA?

    W końcu to jeden i ten sam bank:-)

    Dzięki,
    MAX

  • 2. Data: 2003-11-17 14:17:01
    Temat: Re: Wpłata w kasie PKO BP SA na Inteligo
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    MAX <max_kr[tnij_to_]@poczta.onet.pl> wrote:
    > W końcu to jeden i ten sam bank:-)

    Ale dwa rozne systemy informatyczne.
    Co do wplaty - zalezy o ktorej godzinie wplacisz - jesli rano - to jeszcze
    tego samego dna (zgodnie z sesjanmi KIR) chociaz ostatnio czesciej sie mowi,
    ze chodzi to szybciej

  • 3. Data: 2003-11-17 14:20:00
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Co do wplaty - zalezy o ktorej godzinie wplacisz - jesli rano - to jeszcze
    > tego samego dna (zgodnie z sesjanmi KIR) chociaz ostatnio czesciej sie
    mowi,
    > ze chodzi to szybciej

    Akurat! ;-))) To zależy GDZIE w PKO BP w wpłacisz. Jeżeli w oddziale to
    rzeczywiście tego samego dnia, ale agencja i ekspozytura to już następnego.
    Ta sama "przypadłość" dotyczy oddziałów w małych miejscowościach. Dwukrutnie
    sprawdzone i dwukrotnie pieniądze dotarły nastepnego dnia.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-11-17 14:24:41
    Od: "MAX" <max_kr[tnij_to_]@poczta.onet.pl>

    napisał w wiadomości news:bpal9i$k10$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Co do wplaty - zalezy o ktorej godzinie wplacisz - jesli rano - to jeszcze
    > tego samego dna (zgodnie z sesjanmi KIR) chociaz ostatnio czesciej sie

    Hm, ciekwe jak BKO PB rozlicza się międzyoddziałowo - jeden raz dziennie czy
    też cztery razy dziennie? (może bowiem wybrać).

    Pieniądze były wpłacone o 1300, tak więc teoretycznie może jeszcze dzisiaj
    zaksięgują?

    Pozdr,
    MAX

  • 5. Data: 2003-11-17 14:28:57
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Pieniądze były wpłacone o 1300, tak więc teoretycznie może jeszcze dzisiaj
    > zaksięgują?

    Obstawiam jutro 11:30

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-11-17 14:39:59
    Od: "Krzysztof K" <o...@p...onet.pl>

    > Pieniądze były wpłacone o 1300, tak więc teoretycznie może jeszcze
    > dzisiaj zaksięgują?

    W ubiegły piątek wpłacone mniej więcej o tej porze (mała miejscowość i
    bank pośredniczący po drodze).
    Na koncie były widoczne po 19:00 , wcześniej nie sprawdzałem.

    pozdr.
    Krzysztof.K.

  • 7. Data: 2003-11-17 15:41:01
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "MAX" <max_kr[tnij_to_]@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mam takie kolejne pytanie: ile czasu mija zanim zaksięgują na koncie
    > Inteligo wpłatę gotówkową zrobioną w kasie oddziału PKO BP SA?
    >
    > W końcu to jeden i ten sam bank:-)

    Idzie elixirem zwykłym. Jeśli z oddziałów i odpowiednio wcześnie to może i
    tego samego dnia. Ekspozytury różnie, a agencje na koniec dnia wożą
    dyskietki do oddziałów i wszystko idzie nastepnego dnia. Chociaż ja już
    miałem bodajże z dwa razy opóźnienie dwudniowe.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 8. Data: 2003-11-17 17:39:25
    Od: "MAX" <max_kr[tnij_to_]@poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > Mam takie kolejne pytanie: ile czasu mija zanim zaksięgują na koncie
    > Inteligo wpłatę gotówkową zrobioną w kasie oddziału PKO BP SA?

    Kasa właśnie wpłynęła. Czyli wpłacono dokładnie o 1255 (oddział w Krakowie),
    a na koncie pojawiła się o 1838 (mam powiadamianie sms w ramach promocji).

    Pozdr
    MAX