  • 1. Data: 2002-01-17 07:49:20
    Temat: Wirtualne Konto bankowe dla Wspolnoty Mieszkaniowej
    Od: "Grzegorz L." <g...@p...onet.pl>

    Witam,

    Jestesmy uzytkownikami sieci, ktora zbudowalismy wlasnymi rekami w bloku i
    mamy problem z rozliczaniem sie z dostawca internetu. Co miesiac 25 oso
    wplaca po pare zlotych na konto Wspolnoty Mieszkaniowej, a Wspolnota
    przelewa calosc kasy raz w miesiacu do dostwcy internetu (ISP).
    Problem w tym, ze nikt nie wie ile na koncie wspolnoty jest naszych drobnych
    wplat za internet, bo na to konto wplywaja jeszcze inne oplaty od
    mieszkancow bloku.
    Myslimy o zalozeniu subkonta (to jest w PEKAO SA) lub zalozeniu nowego
    konta, ktore moglibysmy kontrolowac -- sprawdzac wplaty i robic raz na
    miesiac zbiorczy przelew i najlepiej, gdyby do tego konta byl dopstep za
    pomoca internetu (lub home-cash modem do modemu). Jako Wspolnota
    Mieszkaniowa musimy zalozyc konto (subkonto) dla firm i stad pytanie: czyja
    oferyte kont dla firm z dostepem do internetu polecilibyscie nam, majac na
    uwadze to, ze bedziemy wykonuwac tylko jeden przelew miesiecznie? Nie
    ukrywam tez, ze szukamy najtanszego rozwiazania.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz
    g...@y...co.uk
    g...@p...onet.pl

    chat: GG 59513

  • 2. Data: 2002-01-17 07:54:02
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Inteligo?

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 3. Data: 2002-01-17 09:21:42
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

    > Inteligo?

    Nie jestem pewien czy to takie proste, ponieważ podejrzewam, ża taka grupa
    kolegów działa bardziej na zasadzie stowarzyszenia i nie prowadzi
    działalności gospodarczej. Czy w takim wypadku można żałożyć konto firmowe w
    Inteligo.
    Bo chyba o tego typu konto chodzi Grzegorzowi.

    Chyba, że konto takie założyłaby sama Wspólnota Mieszkaniowa.

    Rafał

  • 4. Data: 2002-01-17 20:36:04
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Rafal - sluszna uwaga,
    Ze wzgledow organizacyjnych nie zalozylismy Stowarzyszenia. Wlascicelem
    sieci, ktora zbudowalismy w 20 osob, jest cala Wspolnota, ale regulamin
    precyzuje kto i na jakich zasadach ma prawo uzytkowac siec.
    Posiadaczem konta jest Wspolnota (czyli MY - mieszkancy), a obsluguje nas
    firma administracyjna. Sila rzeczy, na jedno konto Wspolnoty wplywaja
    platnosci od mieszkancow za czynsz, mpec, media itp. oraz ... nasze wplaty
    za intenet. Kontrolowania stanu wplat od kolegow jest bardzo trudne, bo
    trzeba przegladnac co miesiac 500 wpłat i wyławiac po "tytule wplaty" kto
    zaplacil za internet i jakie jest "saldo" naszego "konta". Osobne konto lub
    subkonto byłoby wygodniejsze, a jezeli byłby do niego dostep przez internet
    to super!

    Reasumujac -- chcemy aby Wspolnota zalozyla osobne konto lub subkonto z
    dostepem elektronicznym (internet, homecash ...) i upowaznila kogos z nas
    (czlonkow Wspolnoty) do administrowania tym kontem.
    Chodzi wiec o konto "dla firmy".

    Grzegorz.

    Użytkownik Rafal Rajczuk <r...@S...onet.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:a2655p$4j6$...@n...onet.pl...

  • 5. Data: 2002-01-18 07:53:58
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Grzegorz wrote:

> [...]
    > dostepem elektronicznym (internet, homecash ...) i upowaznila kogos z nas
    > (czlonkow Wspolnoty) do administrowania tym kontem.

    https://telepekao24.pl/ok/kwestInst.asp?RodzRach=B

    ostatnia "kropka"

    pzdr

    Tomek