    From: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Odp: Wirtualne Konto bankowe dla Wspolnoty Mieszkaniowej
    Date: Thu, 17 Jan 2002 21:36:04 +0100
    Sender: g...@p...onet.pl@rtr-gliniana.hor.net.pl

    Rafal - sluszna uwaga,
    Ze wzgledow organizacyjnych nie zalozylismy Stowarzyszenia. Wlascicelem
    sieci, ktora zbudowalismy w 20 osob, jest cala Wspolnota, ale regulamin
    precyzuje kto i na jakich zasadach ma prawo uzytkowac siec.
    Posiadaczem konta jest Wspolnota (czyli MY - mieszkancy), a obsluguje nas
    firma administracyjna. Sila rzeczy, na jedno konto Wspolnoty wplywaja
    platnosci od mieszkancow za czynsz, mpec, media itp. oraz ... nasze wplaty
    za intenet. Kontrolowania stanu wplat od kolegow jest bardzo trudne, bo
    trzeba przegladnac co miesiac 500 wpłat i wyławiac po "tytule wplaty" kto
    zaplacil za internet i jakie jest "saldo" naszego "konta". Osobne konto lub
    subkonto byłoby wygodniejsze, a jezeli byłby do niego dostep przez internet
    to super!

    Reasumujac -- chcemy aby Wspolnota zalozyla osobne konto lub subkonto z
    dostepem elektronicznym (internet, homecash ...) i upowaznila kogos z nas
    (czlonkow Wspolnoty) do administrowania tym kontem.
    Chodzi wiec o konto "dla firmy".

    Grzegorz.

    Użytkownik Rafal Rajczuk <r...@S...onet.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:a2655p$4j6$...@n...onet.pl...