  • 1. Data: 2002-01-17 07:37:00
    Temat: Bezpieczeństwo numeru konta
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    kiedyś ktoś pisał, że pani w banku nie powinna oddnaleźć numeru konta
    nie należącego do tego gościa. No i dzisiaj przyszło mi podawać swój
    numer gościowi obcemu, objawionemy z Allegro. I zastanawiam się, czy
    to niesie jakieś niebezpieczeństwa, skoro właśnie takie zdania padały,
    że taki numer nie powinien być ujawniany. Wg mnie nie powinno niczym
    grozić, ale może coś przeoczyłem?
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2002-01-17 08:09:46
    Temat: Re: Bezpieczeństwo numeru konta
    Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com>

    > że taki numer nie powinien być ujawniany. Wg mnie nie powinno niczym
    > grozić, ale może coś przeoczyłem?

    Żeby Cię uspokoić, możesz zapoznać się z moim numerem konta na stronach w
    stopce.
    Możesz z nim zrobić na co masz ochotę. Np możesz wpłacać dowolną kwotę z
    dowolnego źródła. Mi to naprawdę nie przeszkadza.

    --
    Jan Werbinski +48 68 3630000 +48 606 269777
    j...@p...pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul

  • 3. Data: 2002-01-17 09:54:33
    Od: Marcin <m...@i...pl>

    > Możesz z nim zrobić na co masz ochotę. Np możesz wpłacać dowolną kwotę z
    > dowolnego źródła. Mi to naprawdę nie przeszkadza.

    hehe, czyzby ? no to jedziemy z przelewami SWIFT :))))))