  • 11. Data: 2003-11-05 00:43:19
    Temat: Re: Polskie Centrum Kapitałowe "Lokata" - Katowice
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Każ im sobie tę prowizję 800 złotych potrącić z udzielonego Ci kredytu.
    Dla normalnego banku nie powinno to sprawić większej trudności.

  • 12. Data: 2003-11-05 01:20:16
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Marek Sołtysiak" <mareksol@[ciach]poczta.onet.pl> skribis:

    >Witam.
    >
    >Czy słyszał ktoś o w/w firmie?

    Argentyna.

    > Warunki dość dobre,

    jestes pewien ze umiesz czytac? ;))

    >przedpłaty do kredytu - w moim przypadku 800 zł.

    uciekaj poki masz jeszcze pieniadze :)

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    }} Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej) {{
    {{ Forum o bogactwie: http://www.arystoteles.pl/bf/ }}

  • 13. Data: 2003-11-05 08:35:12
    Temat: Re: Odp: Polskie Centrum Kapitałowe "Lokata" - Katowice
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_go2.pl>

    Użytkownik "MiKo"

    > Powiedz zeby o te 800 PLN zwiekszyli kwote ktora chcesz pozyczyc.

    a nie wystrczy czy link do strony UOKiK i fakt że już ich w tej sprawie podali
    do sądu?
    *** blad ***