  • 11. Data: 2002-11-13 21:21:57
    Temat: Re: Odp: Obligacje jak swieze buleczki ;)
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <aquern$e50$1@news.onet.pl>, cd wrote:

    > Unikorona Obligacje dala od poczatku roku brutto 14,48%
    > w ciagu roku brutto 19,41%
    > Brutto, czyli trzeba odjac 1% prowizji.

    Czy żeby kupić te jednostki Unikorony trzeba wykupić ubezpieczenie na
    życie? Taką dostałam informację i nie bardzo rozumiem.

    Renata

  • 12. Data: 2002-11-13 21:28:03
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:slrnat5gjl.3nl.Renata.Golebiowska@210-moo-4.acn
    .waw.pl, Renata
    Gołębiowska wrote:

    > Czy żeby kupić te jednostki Unikorony trzeba wykupić ubezpieczenie na
    > życie? Taką dostałam informację i nie bardzo rozumiem.

    Nie :)
    Jedna możliwa kolejność jest taka: idziesz na stronę:
    http://www.union-investment.pl/transakcje/rejestr/in
    dex.html
    Ściągasz formularz otwarcia rejestru, wypełniasz, wysyłasz do Agenta
    Transferowego (BRE) wraz z ksero dowodu, robisz przelew przez internet na
    rachunek tego funduszu (też na tej stronie jest) w tytule podając co trzeba
    (PESEL).
    Ewentualnie dla lepszej pewnosci (np. wielka kwota) dzwonisz po kilku dniach
    do ich infolinii i pytasz o numer rejstru (tego, o który składasz
    formularz), i ten numer podajesz w tytule przelewu.
    Gotowe!

    Jeszcze łatwiej jest w GTFI.

  • 13. Data: 2002-11-13 21:47:13
    Temat: Odp: Odp: Obligacje jak swieze buleczki ;)
    Od: "cd" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:slr
    n...@2...acn.waw.pl.
    ..
    > In article <aquern$e50$1@news.onet.pl>, cd wrote:

    > Czy żeby kupić te jednostki Unikorony trzeba wykupić ubezpieczenie na
    > życie? Taką dostałam informację i nie bardzo rozumiem.
    >
    > Renata

    To jest TFI, a nie ubezpieczalnia. Poszedlem do poku CDM Pekao SA i kupilem
    jednostki
    Unikorony Obligacje ponad rok temu. Jak do tej pory jestem zadowolony.
    Polecam strone z wycena http://w
    ww.union-investment.pl/produkty/wycena/index.html.
    Oczywiscie moze byc jakies TFI z lepszymi wynikami, ale to jest
    wystarczajaco dobre.
    Chyba zadna inna forma (bezpiecznego) oszczedzania nie przyniosla wiecej w
    przeciagu
    ostatnich dwoch lat.

    pozdr CD

    ---

  • 14. Data: 2002-11-13 21:54:25
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aquh9a$k2v$1@news.onet.pl, cd wrote:

    > To jest TFI, a nie ubezpieczalnia. Poszedlem do poku CDM Pekao SA i
    > kupilem jednostki
    > Unikorony Obligacje ponad rok temu.

    Tak tez mozna. Kiedy ja kupowalem (pod koniec listopada 2001), to zakup
    bezposredni byl bezprowizyjny, w odroznieniu od zakupu w POKu; nie wiem, jak
    jest teraz.

  • 15. Data: 2002-11-13 22:40:05
    Temat: Re: Obligacje jak swieze buleczki ;)
    Od: "Pirxx" <pirxx@NO_SPAMmail.icpnet.pl>

    > taa wiem jak to funkcjonuje - przecez oni sa rozliczani wiec co
    klient
    > przyjdzie to podsuwaja mu - a moze kupi taka obligacje. A w tym moim
    > oddziale co - ma ich wysylac na koniec miasta??? Kto pojedzie jak ma
    pod
    > nosem Pekao...

    W BZWBK mozna tez kupowac przez internet, nawet jesli nie masz konta
    u nich.
    Wiec nie musisz jechac na drugi koniec miasta (przynajmniej Ty i inni
    czytelnicy tej grupy ;-))
    Choc oczywiscie przecietny klient nie majacy komputera moze sie
    zniechecic....

    Pirxx

  • 16. Data: 2002-11-13 22:49:02
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    13 Nov 02 16:17, Michał 'Amra' Macierzyński pisal do All:

    MM> Pierwszego dnia emisji Bank Pekao SA sprzedał połowę oferowanych
    MM> obligacji!

    jak widać durnych nie sieją...

    MM> Łącznie Bank Pekao SA zamierza wyemitować w kilku seriach obligacje o
    MM> wartości do 2.000.000.000 zł,

    I bedzie tak jak z ZASPem? :)))

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 17. Data: 2002-11-14 05:37:15
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <aqug5g$4ju$1@topaz.icpnet.pl>, Robert wrote:

    > Nie :)
    > Jedna możliwa kolejność jest taka: idziesz na stronę:
    > http://www.union-investment.pl/transakcje/rejestr/in
    dex.html

    Dzięki. Bo mi powiedziano, że muszę skorzystać z usług Skandii i pewnie
    przez to to ubezpieczenie.

    Renata

  • 18. Data: 2002-11-14 06:14:19
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:slrnat6dkb.49h.Renata.Golebiowska@210-moo-4.acn
    .waw.pl, Renata
    Gołębiowska wrote:

    > Dzięki. Bo mi powiedziano, że muszę skorzystać z usług Skandii i
    > pewnie przez to to ubezpieczenie.

    To jakieś totalne nieporozumienie!

  • 19. Data: 2002-11-14 08:55:45
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    "Karol" wystukał :

    > Ciekawe jakie wyjdzie po roku porownanie inwestycji w te "obligacje"
    kontra
    > OFI?
    >
    > Jak wyszlo za ostatni rok? Lokaty antypodatkowe versus TFI?
    > Dla przykładu Pionier Pieniezny wyszedl około 9,79% (doswiadczalnie).
    > Pionier obligacji około 12,88% (teoretycznie).
    > Ile dawały banki na rok przy stałym %?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Karol

    Dokładnie - co to za oferta ?? - jaja sobie ze zwykłych ciułaczy robią -
    rzucą hasło "bez podatku" i ludziska mało karku nie połamią żeby to kupić
    ... a tymczasem dużo bardziej opłaca się zapłacić belkowe i zainwestować w
    TFI ... Cena wykupu tych nieszczęsnych obligacji to 106 zł za rok, w dodatku
    pobierają 1 % opłaty - zatem efektywne oprocentowanie to 5 % .... Śmiać się
    czy płakać ??

  • 20. Data: 2002-11-14 09:36:03
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Kasia" <K...@e...pl> napisał w wiadomości