eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Oddział Olsztyn - PARANOJA !!!
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 9

  • 1. Data: 2006-07-10 15:52:46
    Temat: Oddział Olsztyn - PARANOJA !!!
    Od: "Niedopchnęcja" <m...@o...pl>

    dnia 03.07.2006 przyszedłem do Multi o/Olsztyn aby wpłacic 550 zł do
    wpłatomatu. Wpłatomat przyjął 450zł a 100zł, która była na samej górze
    zawinął i w 1/3 długości banknotu zatrzasnął. Zgłosiłem problem pracownikowi
    banku - Annie Ilczyszyn. Kobieta na początku biegała zakłopotana przez 5
    minut, po czym uzgodniła z którymś z managerów, że musi zejść do skarbca aby
    sprawdzić, czy rzeczywiście wpłąciłem te 450zł. W międzyczasie podszedł do
    mnie inny pracownik Multibanku i z wpłatomatu wyrwał banknot 100zł dając mi
    go i oznajmiając, iz są to moje pieniądze i mogę z nimi zrobić co chcę.
    Otworzyłem nieco buźkę na niego, więc za chwilkę przyniósł mi nowy banknot.
    Pani Anna Ilczyszyn spisała wraz ze mną reklamację i poinformaowała mnie o
    7 dniach oczekiwania na rozwiązanie reklamacji. Mówię Pani Annie Ilczyszyn,
    że na forach internetowych czytałem iż tego typu reklamacje rozwiązuje się w
    ciągu 31dni. Nie - powiedziała, myli się Pan, a w ciągu 7 dni pieniądze
    znajdą się na moim koncie - tak zapewniała. To samo potwierdził pracownik
    banku Pan Grzegorz (nazwiska nie pamiętam), który tegoż dnia był zastępował
    prawdopodobnie p. Dyrektora i był swoistym kierownikiem zamieszania. Dziś,
    10.07.2006 mija tydzień i to właśnie dziś powinnaa być rozwiązana
    reklamacja. Dzwonię na Multilinię, gdzie miła pani informuje mnie iż
    Multibank ma 31 dni na rozwiązanie takiego problemu. Nie będę opisywał
    zdenerwowania bo to nie ma sensu, ale brak wiedzy i paranoiczne zachowanie
    pracowników Multibanku skłania do refleksji nad dalszą współpracą z tą
    placówką.



  • 2. Data: 2006-07-10 16:04:27
    Temat: Re: Oddział Olsztyn - PARANOJA !!!
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    Tak to jest jak sie ufa takim bankom jak mBank/MultiBank/PKO BP/Pekao/DB/Boś/ING/VW.


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 3. Data: 2006-07-10 16:27:34
    Temat: Re: Oddział Olsztyn - PARANOJA !!!
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    Wszędzie są tacy ludzie, banki w Polsce marnie płacą co odbija się na
    jakości kadr, szczególnie najniższego szczebla.
    A następnym razem złóż reklamację na piśmie i poproś, żeby pani NAPISAŁA ci
    na niej że reklamacja będzie trwała 7 dni :) wtedy możesz poganiać :D
    Arek


  • 4. Data: 2006-07-10 17:18:33
    Temat: Re: Oddział Olsztyn - PARANOJA !!!
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@o...pl> napisal(a):
    > dnia 03.07.2006 przyszedłem do Multi o/Olsztyn aby wpłacic 550 zł do
    > wpłatomatu. Wpłatomat przyjął 450zł a 100zł, która była na samej górze
    > zawinął i w 1/3 długości banknotu zatrzasnął. Zgłosiłem problem pracownikowi
    > banku - Annie Ilczyszyn. Kobieta na początku biegała zakłopotana przez 5
    > minut, po czym uzgodniła z którymś z managerów, że musi zejść do skarbca aby
    > sprawdzić, czy rzeczywiście wpłąciłem te 450zł. W międzyczasie podszedł do
    > mnie inny pracownik Multibanku i z wpłatomatu wyrwał banknot 100zł dając mi
    > go i oznajmiając, iz są to moje pieniądze i mogę z nimi zrobić co chcę.
    > Otworzyłem nieco buźkę na niego, więc za chwilkę przyniósł mi nowy banknot.
    > Pani Anna Ilczyszyn spisała wraz ze mną reklamację i poinformaowała mnie o
    > 7 dniach oczekiwania na rozwiązanie reklamacji. Mówię Pani Annie Ilczyszyn,
    > że na forach internetowych czytałem iż tego typu reklamacje rozwiązuje się w
    > ciągu 31dni. Nie - powiedziała, myli się Pan, a w ciągu 7 dni pieniądze
    > znajdą się na moim koncie - tak zapewniała. To samo potwierdził pracownik
    > banku Pan Grzegorz (nazwiska nie pamiętam), który tegoż dnia był zastępował
    > prawdopodobnie p. Dyrektora i był swoistym kierownikiem zamieszania. Dziś,
    > 10.07.2006 mija tydzień i to właśnie dziś powinnaa być rozwiązana
    > reklamacja. Dzwonię na Multilinię, gdzie miła pani informuje mnie iż
    > Multibank ma 31 dni na rozwiązanie takiego problemu. Nie będę opisywał
    > zdenerwowania bo to nie ma sensu, ale brak wiedzy i paranoiczne zachowanie
    > pracowników Multibanku skłania do refleksji nad dalszą współpracą z tą
    > placówką.

    Tak to jest, u mnie co rusz w oddziale mają inne zdanie niż na
    Multilinii, a czasem w regulaminie/toip jest jeszcze trzecia wersja :)
    Im trudniejszy problem, tym prawdopodobieństwo wystąpienia takiej
    sytuacji większe. Ten bank tak ma po prostu.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/


  • 5. Data: 2006-07-10 18:40:50
    Temat: Re: Oddział Olsztyn - PARANOJA !!!
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Tak to jest jak sie ufa takim bankom jak mBank/MultiBank/PKO
    > BP/Pekao/DB/Boś/ING/VW.

    No to doradź komu ufać?


    Uf, uf, uf

    Darek



  • 6. Data: 2006-07-10 18:46:50
    Temat: Re: Oddział Olsztyn - PARANOJA !!!
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>


    Użytkownik "Darek" <n...@p...maila.pl> napisał w wiadomości
    news:e8u731$3sg$1@news.onet.pl...
    >> Tak to jest jak sie ufa takim bankom jak mBank/MultiBank/PKO
    >> BP/Pekao/DB/Boś/ING/VW.
    >
    > No to doradź komu ufać?
    >
    >
    > Uf, uf, uf
    >
    > Darek
    Oczywiście Prowidentowi
    :)


  • 7. Data: 2006-07-11 07:45:13
    Temat: Re: Oddział Olsztyn - PARANOJA !!!
    Od: "Niedopchnęcja" <m...@o...pl>

    Użytkownik "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl> napisał w
    wiadomości news:e8tv5i$s55$1@news.dialog.net.pl...
    > Wszędzie są tacy ludzie, banki w Polsce marnie płacą co odbija się na
    > jakości kadr, szczególnie najniższego szczebla.
    > A następnym razem złóż reklamację na piśmie i poproś, żeby pani NAPISAŁA
    > ci na niej że reklamacja będzie trwała 7 dni :) wtedy możesz poganiać :D
    > Arek

    dokładnie do takich wniosków doszedłem :)



  • 8. Data: 2006-07-13 05:09:23
    Temat: Re: Oddział Olsztyn - PARANOJA !!!
    Od: "JotKa" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w wiadomości
    news:slrneb53i7.28h.samotnik@samotnik.local...
    > <m...@o...pl> napisal(a):

    > Tak to jest, u mnie co rusz w oddziale mają inne zdanie niż na
    > Multilinii, a czasem w regulaminie/toip jest jeszcze trzecia wersja :)
    > Im trudniejszy problem, tym prawdopodobieństwo wystąpienia takiej
    > sytuacji większe. Ten bank tak ma po prostu.

    Nie bank, tylko akurat Twój oddział.
    Magiczne "proszę to na piśmie" powoduje, że wszystko działa jak w zegarku.

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek Kauch


  • 9. Data: 2006-07-13 08:07:58
    Temat: Re: Oddział Olsztyn - PARANOJA !!!
    Od: "Stormy Waters" <a...@a...pl>

    > Wszędzie są tacy ludzie, banki w Polsce marnie płacą co odbija się na
    > jakości kadr, szczególnie najniższego szczebla.
    > A następnym razem złóż reklamację na piśmie i poproś, żeby pani NAPISAŁA ci
    > na niej że reklamacja będzie trwała 7 dni :) wtedy możesz poganiać :D
    > Arek


    masz absolutna racje.
    z bankami jak sieciami komorkowymi.
    wszedzie to samo bagno.gdzie nie pojdziesz.wczesniej czy pozniej bedzie jazda.
    jak taki kasjer dostanie 1500 netto za ciagly opier*ol od
    klientow,odpowiedzialnosc finansowa, cisnienie na sprzedaz,
    + wiedza ze jakis managier ma w centrali 15 tysi a prezio 150 tysi i wiecej
    to ciezko sie usmiechac,byc milym
    no i orly bankowosci sie przeciez nie beda garnac na ta "prestizowa" posade
    ja osobiscie wspolczuje tym ludziom

    SW

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1