    From: "Niedopchnęcja" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Oddział Olsztyn - PARANOJA !!!
    Date: Mon, 10 Jul 2006 17:52:46 +0200

    dnia 03.07.2006 przyszedłem do Multi o/Olsztyn aby wpłacic 550 zł do
    wpłatomatu. Wpłatomat przyjął 450zł a 100zł, która była na samej górze
    zawinął i w 1/3 długości banknotu zatrzasnął. Zgłosiłem problem pracownikowi
    banku - Annie Ilczyszyn. Kobieta na początku biegała zakłopotana przez 5
    minut, po czym uzgodniła z którymś z managerów, że musi zejść do skarbca aby
    sprawdzić, czy rzeczywiście wpłąciłem te 450zł. W międzyczasie podszedł do
    mnie inny pracownik Multibanku i z wpłatomatu wyrwał banknot 100zł dając mi
    go i oznajmiając, iz są to moje pieniądze i mogę z nimi zrobić co chcę.
    Otworzyłem nieco buźkę na niego, więc za chwilkę przyniósł mi nowy banknot.
    Pani Anna Ilczyszyn spisała wraz ze mną reklamację i poinformaowała mnie o
    7 dniach oczekiwania na rozwiązanie reklamacji. Mówię Pani Annie Ilczyszyn,
    że na forach internetowych czytałem iż tego typu reklamacje rozwiązuje się w
    ciągu 31dni. Nie - powiedziała, myli się Pan, a w ciągu 7 dni pieniądze
    znajdą się na moim koncie - tak zapewniała. To samo potwierdził pracownik
    banku Pan Grzegorz (nazwiska nie pamiętam), który tegoż dnia był zastępował
    prawdopodobnie p. Dyrektora i był swoistym kierownikiem zamieszania. Dziś,
    10.07.2006 mija tydzień i to właśnie dziś powinnaa być rozwiązana
    reklamacja. Dzwonię na Multilinię, gdzie miła pani informuje mnie iż
    Multibank ma 31 dni na rozwiązanie takiego problemu. Nie będę opisywał
    zdenerwowania bo to nie ma sensu, ale brak wiedzy i paranoiczne zachowanie
    pracowników Multibanku skłania do refleksji nad dalszą współpracą z tą
    placówką.