  • 11. Data: 2005-07-29 05:55:04
    Temat: Re: Od jutra mBank % w dół
    Od: "gg" <np osoba@microsoft.com.pl>

    Użytkownik "mm" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości
    news:dcbl3p$2v$1@news.onet.pl...
    > To zbyt zabawkowa instytucja, zeby tam trzymać pieniądze. Nie mam w
    > mBanku pieniędzy.

    ROTFL - a jak można trzymać coś czego się (sądząc z dziecinnej wypowiedzi)
    nie posiada?

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 12. Data: 2005-07-29 06:46:31
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Jednym slowem - nie ma sie co smiac :) Tu plakac trzeba - i inwestowac w
    > fundusze... :D

    Tylko moze by tak w koncu oprocentowanie kredytow spadlo ? A nie 26 % na
    KK i po kilkanascie procent w kredytach gotowkowych i innych :/

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 13. Data: 2005-07-29 08:11:33
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    gg <np osoba@microsoft.com.pl> wrote:

    > ROTFL - a jak można trzymać coś czego się (sądząc z dziecinnej wypowiedzi)
    > nie posiada?

    To źle sądzisz. Tu nie trzeba być geniuszem, żeby zauważyć dlaczego w mBanku
    nie ma sensu trzymać pieniędzy. Oferta taka sobie; oprocentowanie marne
    (tyle samo co OKO), kredyty - porównywalne albo droższe od pkobp; brak
    walutowych rachunków; i teraz - jakość obsługi klienta marna, nieciekawy (i
    brzydki) interface internetowy..... etc.
    mBank to zwykła, tania masówka. To nie jest zła oferta.... to nie jest
    oferta dla mnie.

    ps. zauważ, ze cały detal bre ostatnio raczej przestał mocno konkurować i
    raczej staraja sie wykrzesać jakieś wyniki :)

  • 14. Data: 2005-07-29 13:16:34
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    mm napisał(a):

> [...]
    > brak walutowych rachunków; i teraz - jakość obsługi klienta marna,
    > nieciekawy (i brzydki) interface internetowy..... etc.

    Akurat dostep via net jest idealny (czytelny i jest tam wszystko na
    biezaco).

    Co do reszty to zgoda. mBank jest fajny jak bank dodatkowy. Mi sie
    przydaje jedynie do Allegro.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 15. Data: 2005-07-29 14:29:20
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 29 Jul 2005 15:16:34 +0200, w <dcda7j$1nr$1@atlantis.news.tpi.pl>, Mithos
    <f...@a...pl> napisał(-a):

    > Akurat dostep via net jest idealny (czytelny i jest tam wszystko na
    > biezaco).

    Bez żartów. Dostęp via net jest dokładnie taki jaki powinien być... dla banku
    dodatkowego.

    Coś tam widać, że starają się poprawić, ale to jak malowanie trupa, na dodatek
    nie całkiem udane (przy ostatniej zmianie historię przelewów widzę, że sortują
    od nowych do starych, szkoda że w innej części serwisu bez problemu można
    znaleźć sortowanie od... starych do nowych :)) ).

    Ten serwis trzeba pochować i wymienić. Bliźniaczy Multibank, mimo paru
    kiepskich rozwiązań, prezentuje się jakoś o dwie klasy lepiej.

  • 16. Data: 2005-07-29 17:57:08
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik <r...@a...net.pl> wrote:
    > Ten serwis trzeba pochować i wymienić.

    ;-)

    > Bliźniaczy Multibank, mimo paru
    > kiepskich rozwiązań, prezentuje się jakoś o dwie klasy lepiej.

    Też tak uważam.
    A co ci sie nie podoba w Multi ?

  • 17. Data: 2005-07-29 19:31:30
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 29 Jul 2005 19:57:08 +0200, w <dcdqju$s19$1@news.onet.pl>, "mm"
    <j...@c...barg.sv> napisał(-a):

    > Też tak uważam.
    > A co ci sie nie podoba w Multi ?

    Wchodzenie w rachunki (najpierw wybierasz co robisz, potem dopiero rachunek).
    Oryginalny sposób linkowania stron, przez co nie można prosto otworzyć sobie
    paru stron do porównania. Czasem sypiący się interfejs (teraz w polu Imię i
    Nazwisko widzę puste pole, jako Ost. logowania dwie kreski). . Przy umarzaniu
    jednostek pojawiają się różne kwoty w historii Funduszy i historii rachunku. To
    na szybko -- reszta braków taka sama jak w mBanku.

  • 18. Data: 2005-07-29 22:41:28
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 29 Jul 2005 21:31:30 +0200, "r...@a...net.pl"
    <r...@a...net.pl> wklepał(-a):

    >Nazwisko widzę puste pole, jako Ost. logowania dwie kreski). . Przy umarzaniu
    >jednostek pojawiają się różne kwoty w historii Funduszy i historii rachunku. To
    >na szybko -- reszta braków taka sama jak w mBanku.

    No, a kliknąłeś kiedyś w szczegóły umorzenia i sprawdziłeś ile pobrano podatku?
    :)

  • 19. Data: 2005-07-30 06:10:06
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 28 Jul 2005 21:32:44 +0200, Bogdan B. napisał(a):
    > Słowem - nadal takie gorsze OKO ;-)

    Czyli BPH pozostaje najlepszy - 4.2% i 4.6% powyżej 100k...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 20. Data: 2005-07-30 06:36:29
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 30 Jul 2005 06:10:06 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    napisała:

    > Czyli BPH pozostaje najlepszy - 4.2% i 4.6% powyżej 100k...
    Przy jakich kwotach to zrekompensuje wyższe koszty rachunku ?
    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    FORTRAN is not a flower but a weed -- it is hardy, occasionally blooms,
    and grows in every computer.
    -- A.J. Perlis