  • 21. Data: 2005-07-30 07:23:29
    Temat: Re: Od jutra mBank % w dół
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 30 Jul 2005 06:36:29 +0000 (UTC), Kamil Jońca napisał(a):
    > Dnia Sat, 30 Jul 2005 06:10:06 +0000 (UTC),
    > osoba podpisana: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    > Przy jakich kwotach to zrekompensuje wyższe koszty rachunku ?

    Jeśli masz w BPH konto i KK za darmo - to wyjdziesz lepiej niż w mBanku ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 22. Data: 2005-07-30 11:38:37
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:
    > Jeśli masz w BPH konto i KK za darmo - to wyjdziesz lepiej niż w mBanku ;)

    Ciekawe jak długo:
    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_050730/e
    konomia/ekonomia_a_1.html
    - za chwile przyjdzie pekao i bedzie 1,25% :PPP

  • 23. Data: 2005-07-30 14:00:24
    Od: "Cezary G. Cerekwicki" <c...@r...org>

    Dnia Thu, 28 Jul 2005 21:32:44 +0200, Bogdan B. napisał(a):

    > Słowem - nadal takie gorsze OKO ;-)

    A co jest konkretnie lepszego w OKO?

    --
    Cezary G. Cerekwicki
    cerekwicki małpa tlen.pl

  • 24. Data: 2005-07-30 16:49:45
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 30 Jul 2005 00:41:28 +0200, w <d...@s...poczta.onet.pl>,
    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > No, a kliknąłeś kiedyś w szczegóły umorzenia i sprawdziłeś ile pobrano podatku?
    > :)

    To akurat nie ma nic do rzeczy -- nadal nie wiesz czy "kwota transakcji" to
    kwota brutto czy netto.

  • 25. Data: 2005-07-30 18:13:40
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 30 Jul 2005 18:49:45 +0200, "r...@a...net.pl"
    <r...@a...net.pl> wklepał(-a):

    >To akurat nie ma nic do rzeczy -- nadal nie wiesz czy "kwota transakcji" to
    >kwota brutto czy netto.

    To zależy od funduszu - zobacz w FAQ.

  • 26. Data: 2005-07-30 18:41:53
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 30 Jul 2005 20:13:40 +0200, w <d...@s...poczta.onet.pl>,

    > To zależy od funduszu - zobacz w FAQ.

    To akurat wiem, że jeden podaje tak, inny inaczej.
    I ten błąd występu w obu SFI

  • 27. Data: 2005-07-31 12:53:18
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Cezary G. Cerekwicki wrote:
    > A co jest konkretnie lepszego w OKO?

    Placowki + darmowy przelew na zewnatrz (a nie 50 gorszy, co moze w znaczacy
    sposob zmniejszych rentownosc twojej inwestycji przy obecnym oprocentowaniu
    :D

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 28. Data: 2005-07-31 13:07:35
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    mm <j...@c...barg.sv> wrote:
    > To źle sądzisz. Tu nie trzeba być geniuszem, żeby zauważyć dlaczego w mBanku
    > nie ma sensu trzymać pieniędzy. Oferta taka sobie; oprocentowanie marne
    > (tyle samo co OKO), kredyty - porównywalne albo droższe od pkobp; brak

    Może się nie znam, ale po co mi kredyt do 'trzymania pieniędzy'?

    P.

  • 29. Data: 2005-07-31 13:09:21
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    r...@a...net.pl <r...@a...net.pl> wrote:
    > Ten serwis trzeba pochować i wymienić. Bliźniaczy Multibank, mimo paru
    > kiepskich rozwiązań, prezentuje się jakoś o dwie klasy lepiej.

    Multibank? Drzizaz, nie widziałem gorszego interfejsu. To klikanie w
    radio-buttony, to wylogowywanie w przypadku kliknięcia 'wstecz' w
    przeglądarce albo użycia 'otwórz w nowym oknie'... Makabra...

    P.

  • 30. Data: 2005-07-31 15:12:07
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sun, 31 Jul 2005 13:09:21 +0000 (UTC), w <dciii1$5ui$2@proxy.provider.pl>,
    Paszczak <s...@h...pl> napisał(-a):

    > Multibank? Drzizaz, nie widziałem gorszego interfejsu. To klikanie w
    > radio-buttony,

    Wiem -- to jest akurat wada.

    > to wylogowywanie w przypadku kliknięcia 'wstecz' w
    > przeglądarce

    Akurat w Multibanku nie wylogowuje -- może ci się pomyliło z Inteligo.

    >albo użycia 'otwórz w nowym oknie'... Makabra...

    Wiem -- to też wada. BTW. W mBanku, Inteligo i wielu innych ta wada też akurat
    występuje.