  • 21. Data: 2005-03-21 22:40:59
    Temat: Re: Od 18 marca wszystkie KK w BZWBK z chipem
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Szymon napisał:
    > Sądzę, iż niewiele osób korzysta z bankomatu w przypadku KK, a jeśli już
    > to w przypadku niektórych prowizja jest taka sama dla wszystkich
    > bankomatów, tych w ścianie też, więc można zmienić. Dla mnie wyciąganie
    > kasy w nocy, gdy często w dzień zdarzają się podejrzani panowie
    > obserwujący "kto i co" to jednak dość duże ryzyko.
    >
    > Klient z pewnością rezygnując z paska miałby bezpieczną kartę, bo trudną
    > do skopiowania.

    Jeśli chodzi o KK to fakt - bankomaty to nienajszczęśliwsze rozwiązanie,
    ale napisałem generalnie. W przyszłości wszystkie karty, nie tylko KK
    mają mieć wbudowany chip.

    K.

  • 22. Data: 2005-03-22 08:05:57
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

    Dnia 2005-03-21 11:17, Użytkownik Dave napisał:

    > Hmm odebralem KK BZWBK 18 marca i chipa nie widze....

    A do mnie dotarła wczoraj i chip jest...

    --
    Roman Sąsiada
    katoda(znaczek)poczta.onet.pl

  • 23. Data: 2005-03-22 19:00:41
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    > Chyba jednak ty nie doczytałeś ... albo nie do końca zrozumiałeś moją
    > wypowiedź.
    > Ja sugerowałem, że dla banku nie byłoby problemu wydać chętnym klientom
    > kartę tylko z chipem (bez paska - zresztą pasek zawsze można zniszczyć
    > zaraz
    > po odbiorze karty :).
    > Tylko, ze klient w 95% przypadków miałby problem z dostępem do swoich
    > pieniążków (zdecydowana większość terminali nie potrafi odczytać chipa).
    > A co do "głupot" .... po co te słowa ? Nie lepiej wyjaśnić co miałeś na
> [...]

    W swojej wiadomości odniosłeś się do konkretnego banku, który zaczął wydawać
    chipa zakładając, że lekceważy klientów wydając kartę tylko z chipem. Jeśli
    piszesz o rzeczach abstrakcyjnych to warto to dokładniej zaznaczyć.

  • 24. Data: 2005-03-23 07:40:21
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Tak ja i ten, co ma napisane 'płatność kartą powyżej 50 zł' na środku pustyni czyli
    przejścia granicznego.
    I ca Pan nam zrobisz ???
    JaC

  • 25. Data: 2005-03-23 07:42:50
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Ty chyba jesteś rozumiejący inaczej: można otworzyć sobie drzwi jedną kartą (piszę
    powoli i drukowanymi - Z PASKIEM), a
    potem pienądze wybrać z innej (BEZ_PASKA)
    JaC

  • 26. Data: 2005-03-23 11:45:25
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Czy kart master popiętych do eurokonta też to będzie dotyczyło ?
    JaC

  • 27. Data: 2005-03-23 13:48:19
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

    Dnia 2005-03-23 12:45, Użytkownik 666 napisał:
    > Czy kart master popiętych do eurokonta też to będzie dotyczyło ?

    We wszystkich informacjach nt. temat pisze, że dotyczy to kart
    kredytowych, nie ma słowa o debetówkach.

  • 28. Data: 2005-03-23 15:18:38
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    " 666" <j...@i...pl> writes:

    > Ty chyba jesteś rozumiejący inaczej:

    Niz Ty - z pewnoscia. To chyba widac nawet po sposobie cytowania?

    > można otworzyć sobie drzwi jedną kartą (piszę powoli i drukowanymi
    > - Z PASKIEM), a
    > potem pienądze wybrać z innej (BEZ_PASKA)

    Aha. A ta, bez paska, to jak rozumiem taka ze stacji benzynowej,
    albo zastrzezona? Genialne rozwiazanie, aczkolwiek chyba istotnie
    inaczej.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 29. Data: 2005-03-25 19:08:47
    Od: "Tomasz" <w...@g...pl>

    Użytkownik "rsa127" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > chipa zakładając, że lekceważy klientów wydając kartę tylko z chipem.
    "Ja sugerowałem, że dla banku nie byłoby problemu wydać chętnym klientom
    kartę tylko z chipem" I ten Bank nie wydaje kart tylko z chipem, tylko
    karty hybrydowe.

    > Jeśli
    > piszesz o rzeczach abstrakcyjnych to warto to dokładniej zaznaczyć.
    Co dla Ciebie jest abstrakcją ? Gdyby tylko znalazła się duża grupa klientów
    którzy chcieliby kartę tylko z chipem - to na pewno Bank by przystał na to.

  • 30. Data: 2005-03-25 23:17:36
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Tomasz" <w...@g...pl> writes:

    > Co dla Ciebie jest abstrakcją ? Gdyby tylko znalazła się duża grupa klientów
    > którzy chcieliby kartę tylko z chipem - to na pewno Bank by przystał na to.

    A jak nie bank, to moze zyczliwy pracownik banku moglby w odpowiednim
    miejscu umiescic silny magnes.

    Tylko potem jak to udowodnic, ze karta byla skasowana, a tu ktos
    wyplacil pieniadze z bankomatu bez uzycia procesora :-)
    --
    Krzysztof Halasa