  • 1. Data: 2005-03-17 19:51:52
    Temat: ING wprowadza prowizje od przelewów
    Od: Kowalski <b...@a...ru>

    ... elektronicznych 50gr za szt.

    schodzą na psy :)

    ale i tak nie znam lepszego(tańszego) sposobu na wpłacanie kasy do mBanku

  • 2. Data: 2005-03-17 19:56:04
    Temat: Re: ING wprowadza prowizje od przelewów
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > ale i tak nie znam lepszego(tańszego) sposobu na wpłacanie kasy do
    > mBanku

    Lukas albo Rajfi.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 3. Data: 2005-03-17 20:06:26
    Od: Kowalski <b...@a...ru>

    Glenn napisał(a):
    > Lukas albo Rajfi.
    szkoda tylko że brak ich oddzialow w mojej wiosce :)

  • 4. Data: 2005-03-17 20:14:14
    Od: Ralf <r...@i...bezspamu.pl>

    Kowalski wrote:
    > ... elektronicznych 50gr za szt.
    >
    > schodzą na psy :)
    >
    > ale i tak nie znam lepszego(tańszego) sposobu na wpłacanie kasy do mBanku
    a inteligo?

    --
    pozdrawiam
    Ralf

  • 5. Data: 2005-03-17 20:30:51
    Od: zbihniew <z...@p...net>

    Ralf wrote:

    > a inteligo?

    99 groszy za przelew

    --
    "Voksen - det er noe som bare eksisterer i barns fantasi." (P. Hein)

  • 6. Data: 2005-03-17 20:31:12
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Ralf napisał(a):

    > a inteligo?

    Co z inteligo? ma tańsze wpłaty na konto w mbanku ;-D ??

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 7. Data: 2005-03-17 20:53:44
    Od: Ralf <r...@i...bezspamu.pl>

    zbihniew wrote:

    > 99 groszy za przelew

    no racja, umknęło mi :)
    Ale konto w ING kosztuje miesiecznie 4/6zl,
    wiec przy wpłacie raz miesiecznie (np. wypłaty)
    wychodzi taniej.
    Jakims plusem pko jest chyba wiesza dostepnosc
    placowek (oczywiscie zalezy gdzie).

    BTW. na stronie głównej ING reklama:
    przelewy przez internet za 0zł :)

    --
    pozdrawiam
    Ralf

  • 8. Data: 2005-03-17 20:58:25
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > ... elektronicznych 50gr za szt.
    >
    > schodzą na psy :)

    Hmmmm. Czekaj. Do tej pory byly po 1 zl. Do konca roku sa bezplatne, w
    2006 maja kosztowac 50 groszy, wiec nie wprowadza, a jedynie zmniejsza
    oplaty, a w ogole czasowo je znosi...

  • 9. Data: 2005-03-18 04:52:00
    Od: sprobuje <s...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Hmmmm. Czekaj. Do tej pory byly po 1 zl. Do konca roku sa bezplatne, w
    > 2006 maja kosztowac 50 groszy, wiec nie wprowadza, a jedynie zmniejsza
    > oplaty, a w ogole czasowo je znosi...

    niewiem jak z innymi ale na 'studencie' byly za darmo

  • 10. Data: 2005-03-18 07:52:20
    Temat: Re: ING OBNIZA prowizje od przelewów
    Od: "Tytus" <S...@...pl>

    > ... elektronicznych 50gr za szt.

    A wlasnie sie ze obniza z 1zl do 50gr... dodatkowo do konca roku mam gratis
    zamiast placic 1zl/szt.
    Tym samym do konca roku ma oferte lepsza niz MBank, a w 2006 zobaczymy.