  • 11. Data: 2005-01-25 13:05:33
    Temat: Re: Obnizki oprocentowania w mBanku!
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    > A jak ma sie sprawa z lokatami promocyjnymi z przelomu roku? W dalszym
    ciagu
    > nie wiem, maja % stale czy zmienne?

    wladze bre stwierdziły, że wyniki finansowe pod każdym względem będą lepsze
    za 2004 rok niż jakiekolwiek inne, wymyśliły prosty i byc może skuteczny
    system osiągania świetnych wyników na papierze, które jak wiadomo liczą się
    na jeden konkretny dzień na przełomie roku, ponieważ liczba środków spadała
    sukcesywnie - wystarczyło wymyśleć promocję obejmującą przełom roku, luty
    czy marzec - nie jest już istotny w statystykach - środki mogą sobie
    odpływać
    nie jestem pewny - ale były to lokaty o oprocentowaniu zmiennym, z
    zagwarantowanym oprocentowaniem za pierwszy okres lokacyjny - ale może ktoś
    to zwryfikuje :-) jeśłi źle pamiętam

  • 12. Data: 2005-01-25 13:18:35
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    w tym samym komunikacie jest tez ciekawa informacja

    "Dodatkowo z dniem 7 lutego br. opłaty za przelewy pomiędzy wszystkimi
    rachunkami mBIZNES zostaną zniesione"
    - niewątpliwie spowoduje to znaczny przyrost ilości rachunków firmowych (bo
    oplacalne stanie sie wreszcie posiadanie i zakładanie mbiznesemax)

  • 13. Data: 2005-01-25 17:15:25
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 25 Jan 2005 14:05:33 +0100, "Krab" <_...@k...pl__> wklepał(-a):

    >nie jestem pewny - ale były to lokaty o oprocentowaniu zmiennym, z
    >zagwarantowanym oprocentowaniem za pierwszy okres lokacyjny - ale może ktoś
    >to zwryfikuje :-) jeśłi źle pamiętam

    To były lokaty 3-miesięczne z oprocentowaniem stałym 6,40%. 2-miesięczne zdaje
    się też były.

  • 14. Data: 2005-01-25 20:39:22
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    mm <j...@c...barg.sv> wrote:
    > http://mbank.netpr.pl/notatka_30303.html
    > Hyhy, pierwsza notatka:

    A po cholere jej maila na usenecie podajesz? ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 15. Data: 2005-01-25 20:48:53
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

    > A po cholere jej maila na usenecie podajesz? ;)

    Anulowałem :)

  • 16. Data: 2005-01-25 21:02:11
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik mm napisał:

    > Anulowałem :)

    Jesli wiadomosc zdazyla rozpelznac sie po serwerach to z anulowaniem
    jest mocno tak sobie, bo nie wszystkie serwery usuwaja.

    Bartol