  • Data: 2005-01-25 13:05:33
    Temat: Re: Obnizki oprocentowania w mBanku!
    Od: "Krab" <_...@k...pl__> szukaj wiadomości tego autora

    > A jak ma sie sprawa z lokatami promocyjnymi z przelomu roku? W dalszym
    ciagu
    > nie wiem, maja % stale czy zmienne?

    wladze bre stwierdziły, że wyniki finansowe pod każdym względem będą lepsze
    za 2004 rok niż jakiekolwiek inne, wymyśliły prosty i byc może skuteczny
    system osiągania świetnych wyników na papierze, które jak wiadomo liczą się
    na jeden konkretny dzień na przełomie roku, ponieważ liczba środków spadała
    sukcesywnie - wystarczyło wymyśleć promocję obejmującą przełom roku, luty
    czy marzec - nie jest już istotny w statystykach - środki mogą sobie
    odpływać
    nie jestem pewny - ale były to lokaty o oprocentowaniu zmiennym, z
    zagwarantowanym oprocentowaniem za pierwszy okres lokacyjny - ale może ktoś
    to zwryfikuje :-) jeśłi źle pamiętam