  • 1. Data: 2002-02-18 14:09:01
    Temat: OT Urodziny
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Wszystkim (znaczy wiem o jednym uczestniku tej listy), ktorzy maja urodziny
    20 lutego WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!!

    P.S. Pytanie do grupy kto ma urodziny za dwa dni??? :)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-02-18 14:22:24
    Temat: Re: OT Urodziny
    Od: "pawgra" <p...@i...pl>

> [...]
    urodziny
    > 20 lutego WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!!
    >
    > P.S. Pytanie do grupy kto ma urodziny za dwa dni??? :)

    Nie wiem czy zyczyłby sobie aby takie informacje wystawione zostaly
    na p.b.b.

    Niemniej jednak już mu zyczenia zlozylem ;-)
    --
    pawgra
    GG: 243944

  • 3. Data: 2002-02-18 14:58:04
    Od: "Bartek" <b...@i...pl>

    > Wszystkim (znaczy wiem o jednym uczestniku tej listy), ktorzy maja
    urodziny
    > 20 lutego WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!!
    >
    > P.S. Pytanie do grupy kto ma urodziny za dwa dni??? :)

    A kto ma za 4... miesiace?:-)

    --
    --[ priv: b...@i...pl ]--
    --[ Bartosz Grębowicz ]--

  • 4. Data: 2002-02-18 16:35:42
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Nie wiem czy zyczyłby sobie aby takie informacje wystawione zostaly
    > na p.b.b.
    >
    > Niemniej jednak już mu zyczenia zlozylem ;-)

    Pewnie by sobie nie życzył :-)
    Dlaczego zyczenia składacie już dziś ?
    Przecież tam jest opcja, żeby przypomniał za dwa dni- co boicie się, że nie
    zdążycie kupić kwiatów :-) ?
    Grzegorz

  • 5. Data: 2002-02-18 16:40:33
    Od: "pawgra" <p...@i...pl>

> [...]
    > Dlaczego zyczenia składacie już dziś ?
    > Przecież tam jest opcja, żeby przypomniał za dwa dni- co boicie się, że

    Słyszałeś o tzw. zyczeniach "na zapas"? ;-)))

    pawgra
    GG: 243944
    ICQ: 74365235

  • 6. Data: 2002-02-18 16:41:56
    Od: "pawgra" <p...@i...pl>

    Użytkownik "pawgra" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > nie
    > >

    > Słyszałeś o tzw. zyczeniach "na zapas"? ;-)))

    No i wcisnelo mi sie alt+s ;-)))

    To tak jak z przelewami skladanymi z przyszla data ... ;-)

    pawgra
    GG: 243944
    ICQ: 74365235

  • 7. Data: 2002-02-19 17:30:24
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Słyszałeś o tzw. zyczeniach "na zapas"? ;-)))

    No i wolalem byc pierwszy :)

  • 8. Data: 2002-02-19 23:44:51
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 19 Feb 2002 17:30:24 GMT, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >No i wolalem byc pierwszy :)

    A nie ma to przypadkiem nic wspolengo z tym, ze ICQ domyslnie ustawia
    przpominanie na 2 dni przed urodzinami :-)) ?

    Ale jestem stary ;-)
    Wielkie dzieki za wszytkie zyczenia. Kwiaty i prezenty prosze
    dostarczac na konto nr 11209010241111100143100372
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl