  • 1. Data: 2002-02-18 12:48:34
    Temat: kredyt do ROR
    Od: "Weronika Orzel" <w...@p...com>

    Ktory bank da mi (praktycznie, a nie teoretycznie) kredyt w wysokosci 5-6
    krotnosci wynagrodzenia na podstawie historii z innego banku?
    Czyli zakladam ROR i od razu dostaje linie kredytowa.

    Weronika

  • 2. Data: 2002-02-18 19:27:22
    Temat: Re: kredyt do ROR
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Ktory bank da mi (praktycznie, a nie teoretycznie) kredyt w wysokosci 5-6
    > krotnosci wynagrodzenia na podstawie historii z innego banku?
    > Czyli zakladam ROR i od razu dostaje linie kredytowa.

    Tak - wchodzisz do oddziału i wychodzisz z linią - zaden, pewien okres
    oczekiwania na uruchomienie jednak jest ;-))
    Myslę, że Twoim postulatom sprostałby Lukas lu Multibank, ale takiej
    szybkości to się nie spodziewaj :-((
    Grzegorz

  • 3. Data: 2002-02-19 14:57:17
    Od: "Lukes" <l...@s...pl>

    ja tak dostalem w Integrum BGZ. Historia z PEKAO S.A.
    Po okolo 14 dniach kasa juz byla na koncie ,ktore musialem sobiezalozyc w
    Integrum.

    Luk