  • 1. Data: 2002-02-18 14:28:36
    Temat: Jakie banki nie oferuja PZ?
    Od: "Stasiek" <s...@w...pl>

    Czy MultiBank oferuje Direct Debit (PZ)?
    Jakie banki tego nie oferuja?
    Pzdr. Stasiek

  • 2. Data: 2002-02-18 14:39:35
    Temat: Re: Jakie banki nie oferuja PZ?
    Od: Slawomir Tomaszek <s...@o...biskupin.wroc.pl>

    On Mon, 18 Feb 2002 15:28:36 +0100, Stasiek <s...@w...pl> wrote:
    > Czy MultiBank oferuje Direct Debit (PZ)?

    Jeszcze nie :-(

    Sławomir Tomaszek

  • 3. Data: 2002-02-18 14:43:41
    Od: "Stasiek" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Slawomir Tomaszek" <s...@o...biskupin.wroc.pl> napisał w
    wiadomości news:slrn.pl.a724h7.hgj.sktom@opat.biskupin.wroc.pl.
    ..

    > Jeszcze nie :-(

    A moze wiadomo kiedy uruchomia?
    BTW jest to oddzial BRE Banku, a BRE realizuje PZ. Jak to tak?
    Pzdr. Stasiek

  • 4. Data: 2002-02-18 14:45:12
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Feb 18, 2002 at 03:28:36PM +0100, Stasiek wrote:

    > Czy MultiBank oferuje Direct Debit (PZ)?
    > Jakie banki tego nie oferuja?

    mbank i RB na poczatek.

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-02-18 14:46:30
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Stasiek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A moze wiadomo kiedy uruchomia?
    > BTW jest to oddzial BRE Banku, a BRE realizuje PZ. Jak to tak?

    Nawet jesli bank oferuje direct debit to nie kazdy oddzial musi je
    obslugiwac. Np. warunkiem do obslugi polecenia zaplaty jest uczestnictwo w
    ELIXIRze, wiec np. wszystkie oddzialy bedace nie obslugujace ELIXIRu rowniez
    nie obsluguja DD.
    To czy dany oddzial obsluguje DD mozna sprawdzic pod
    http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 6. Data: 2002-02-18 22:40:02
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 18 Feb 2002 15:46:30 +0100, "MK" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    >ELIXIRze, wiec np. wszystkie oddzialy bedace nie obslugujace ELIXIRu rowniez

    A sa jeszcz oddzialy nie bedace w Elixirze ? Nie ma przypadkiem od
    niedawna obowiazku bycia w Elixirze ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 7. Data: 2002-02-19 09:55:57
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisal w wiadomosci

    > A sa jeszcz oddzialy nie bedace w Elixirze ? Nie ma przypadkiem od
    > niedawna obowiazku bycia w Elixirze ?
    > --

    Eh... i tu znowu musze napisac kilka slow o wiarygodnosci publikowanych
    przez KIR danych...
    Wg. opisu dostarcznego razem z baza przez KIR jesli pole DD [direct debit]
    jest puste jednostka jest 'poza elixirem' takich wpisow w bazie jest 10,
    analogicznie jesli pole IBAN, lub CZEKI sa puste. Tylko w przypadku jednego
    rekordu pole IBAN jest puste. W przypadku pola CZEKI, wszystkie rekordy sa
    wypelnione. Najciekawsze jest to, ze wszystkie w 10 oddzialow, ktore mogly
    byc posadzane o 'bycie poza elixirem' na podstawie wyniku w polu DD maja
    wpisane, ze rozliczaja elixir za posrednictwem innego oddzialu ;). Tak wiec
    mozna chyba powiedziec, ze wszystkie oddzialy uczestnicza w elixirze.
    Chyba czeka mnie znowu ciekawa dyskusja z KIR-em ;). Zaraz sprawdze czy
    poprawili to o czym wczoraj pisalem ;).

    Maciej