  • 1. Data: 2002-02-18 12:01:25
    Temat: Rachunki inwestycyjne w MultiBanku to prawda ?
    Od: <e...@p...com>

    Podobno od dzis, ktos wie...???

  • 2. Data: 2002-02-18 20:35:24
    Temat: Re: Rachunki inwestycyjne w MultiBanku to prawda ?
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 18 Feb 2002 13:01:25 +0100, <e...@p...com> wrote:

    >Podobno od dzis, ktos wie...???

    Pilotazowo powinny byc juz dostepne w niektorych placowkach (chyba w
    Lodzi i Wawie). Niedlugo w pozostalych.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 3. Data: 2002-02-19 10:37:57
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    >Pilotazowo powinny byc juz dostepne w niektorych placowkach (chyba w
    >Lodzi i Wawie). Niedlugo w pozostalych.

    A jakie lokaty do tej pory zakładali emeryci? Jak byłem w Multi jakiś miesiąc
    temu i dużo załatwiałem (godzinka strzeliła) to sobie gadałem z panną z
    obsługi o profilu klienta. I ona powiedziała mi, że o dziwo, jak zaczęło się
    mówić o ubelkowieniu lokat, to emeryci walili do Multi drzwiami i oknami, żeby
    zakładać lokaty ratunkowe. Ale może tylko pytali, nie wiem.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2002-02-19 21:27:31
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 19 Feb 2002 11:37:57 +0100, "alexy" <a...@w...pl> wrote:

> [...]
    >mówić o ubelkowieniu lokat, to emeryci walili do Multi drzwiami i oknami, żeby
    >zakładać lokaty ratunkowe. Ale może tylko pytali, nie wiem.

    W okresie szalu antybelkowego to chyba we wszytkich bankach mozna bylo
    spotkac sporo emerytow zakladajacych lokaty.