    From: "Miroo" <m...@R...o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [OT] Re: Rekordowy phishing w Polsce - skradziony 1 mlnzł
    Date: Tue, 17 May 2005 16:07:06 +0200

    In message m...@d...localdomain, Krzysztof Halasa
    <k...@p...waw.pl> wrote:
    > Jasne, bez samochodow jeszcze bardziej.
    > Ja, jak widze proby stawiania spiacych policjanow (bedacych w istocie
    > wymyslem socjalistow, tyle ze nie moskiewskich) co kilka metrow,
    > najchetniej takze za moje pieniadze, to mi sie chce rzygac.
    > I jeszcze ta argumentacja, ze podobno ludzie jezdza tam 70 km/h, co
    > jest nierealne z powodow czysto fizycznych, wylaczajac moze samochody
    > z 300-konnymi silnikami.
    > Dziwne tez ze w tym miejscu mieszkam i tak szybko jadacych samochodow
    > nie widzialem. Ale moze nie mam w oczach radaru jak inni.

    Ww nie rozumiem. Nie mam pojęcia co masz na myśli.

    > Nie, to sa teorie pokroju takiego, ze w miescie powinno sie jezdzic
    > 50 km/h, niezaleznie od jakichkolwiek innych okolicznosci.
    > Tak samo np. na trasie torunskiej w Warszawie o 5 nad ranem w
    > niedziele jak i na uliczce z betonowego "plastra miodu" przy szkole w
    > srodku dnia.

    Nic takiego nie twierdzę. Trzeba dostosowywać prędkość do warunków.
    Jak najbardziej.

    > A skad by sie miala wziac na drodze tylko dla pojazdow samochodowych,
    > jaka podobno jest autostrada?

    No jeśli słowo "szosa" kojarzy ci się z autostradą...

    > Ta tez byla "pojazdem samochodowym"?
    > Szeroka byla, swoja droga, albo autostrada waska.

    "Szosa", s_z_o_s_a. i była wąska.

    > Taaak, w korkach zwlaszcza.

    Nie mam na myśli zadrapań w korkach, ale glównie wymuszenia na
    skrzyżowaniach. Zadrapania w korkach nie trafiają do statystyk
    bo policja nie zajmuje się takimi drobiazgami :)

    > Ale co porownujesz z czym - ilosc rannych i zabitych w przeliczeniu
    > na 1 osobe i 1 km trasy? Czy bezwgledne wartosci (co jest calkowicie
    > bezsensowne)?

    Nie, w przeliczeniu na jeden wypadek.

    > A na autostradzie to jest duzo zderzen czolowych?
    > To chyba widzielismy inne autostrady - zderzenia czolowe, furmanki
    > i maszyny rolnicze...

    Co ty z tą autostradą?!?!
    Gdzie ja pisałem o autostradzie w tym kontekście?

    > To niewykluczone. Nie wiem jednak o czym chcialbys bym napisal, a co
    > nie jest oczywiste.

    No dobra, poddaję się. Albo ja nie wiem jakie są oczywiste i bezpieczniejsze
    sposoby autoryzowania się w sieci niż token, a ty nie chcesz uświadomić
    biednego spragnionego wiedzy grupowicz, albo ty takich rozwiązań nie znasz
    i się wykręcasz.

    Proponuję EOT, bo coraz mniej rozumiem o co chodzi. Ja mówię, że 2+2=4
    a wy że zielony, na co ja "jak zielony, skoro niebieski i to plastikowy",
    i już nawet zapominam momentami o co mi chodziło na początku ;)

    Pozdrawiam
    Miroo