  • Data: 2005-01-26 19:49:10
    Temat: Re: [OT] Re: Numer konta firmowego
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 05-01-26 18:17, Użytkownik Glenn napisał :

    > Nie bardzo adekwatny. Raczej było by adekwatne coś takiego: "czym różni sie
    > Dworzec Centralny od Wschodniego? Nie wiem, ale na Dworcu Zachodnim..... "
    > Na pytanie: a co ma do tego Dworzec Zachodni odpowiedź brzmi - nic, ale mi
    > sie wszystko z Dworcem Zachodnim kojarzy, a Wschodni, Zachodni, Centralny to
    > wszystko dworce.

    bardzo dobry przykład z tymi dworcami:

    pytanie: jadę z Krakowa do Warszawy i chcę dostać się do siedziby Ery.
    Mam wysiąść na Wschodnim czy Centralnym?

    odpowiedź Gleen: Centralnym.
    odpowiedź RP: Zachodnim.

    andy_nek

    ja ten wątek kończę, zbieram się na odpowiedź dla Amry, ale i tak widzę,
    że chyba coś tam już kuma, tyle tylko, że skupia się nie na istocie
    problemu.