  • Data: 2005-01-27 07:31:19
    Temat: Re: Numer konta firmowego
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 05-01-27 00:38, Użytkownik S.T. napisał :

    > A) ten przelew nie przejdzie bo LK ma być 34 ;-)

    oczywiście. Zmieniłem niektóre cyfry prawdziwego rachunku (skrzywienie
    zawodowe, ale jak widać nie tylko ja mam takie - ty ten numer sprawdziłeś)

    > B) do 7 lutego wiesz, że za ten przelew napewno zapłacisz 1 zł

    true

    > C) experci (szt.2 ;-)) na mCzacie twierdzą,
    > że po numerze nie da się poznać,
    > więc dla zainteresowanych będzie to loteria ;-)

    true

    i tak jest z darmowymi wieczorami (i weekendami) w TPSA, nie wiesz ile
    płacisz za rozmowę, dopóki nie dowiesz się czy rozmówca ma tel. w sieci
    TPSA czy innej

    i tak będzie w tel. komórkowych, jak umożliwią "migracje numerów".

    i to jest do d.

    andy_nek