  • 1. Data: 2005-02-09 23:01:30
    Temat: [Multibank] Oddzial w Warszawie w Arkadii
    Od: Solos <m...@t...pl>

    Witam,

    jest to jedyny oddzial czynny w sobote i nawet w niedziele w Warszawie
    (a moze nawet i w Polsce). Jest to oddzial stosunkowo nowy. Czy mozecie
    sie wypowiedziec na temat profesjonalizmu tej placowki? Jak to wyglada?
    Kompetentni ludzie tam pracuja czy raczej nie? Ja ze swoich osobistych
    doswiadczen gleboko odradzam placowke na ul. Domaniewskiej 41. Moja
    historie opisywalem na grupie jakis czas temu. A co sadzicie placowce w
    Arkadii? Chodzi mi o przeprowadzenie operacji zmiany konta z Ja na Aquarius?

    --
    Solos
    GG 3115539

  • 2. Data: 2005-02-10 08:28:27
    Temat: Re: [Multibank] Oddzial w Warszawie w Arkadii
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    swoje:
    > A co sadzicie placowce w
    > Arkadii? Chodzi mi o przeprowadzenie operacji zmiany konta z Ja na
    > Aquarius?

    Placówka w Arkadii jest mi nieznaną, więc nie pomogę wprost. Natomiast
    ze swej strony stanowczo odradzam Senatorską, gdzie próbowaliśmy z
    Najlepszą z Żon zamienić konto My na Aquarius parę miesięcy temu
    (pisałem o tym chyba w maju). Ostatecznie zrobiliśmy to na Królewskiej,
    bez problemu i kłopotu, ale całość operacji trwała dwa miesiące i bardzo
    nadwyrężyła moje zaufanie do kompetencji pracowników Multi

    --

    **** ****
    **** yayco (yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com) ****

  • 3. Data: 2005-02-10 09:42:56
    Temat: [OT]Re: [Multibank] Oddzial w Warszawie w Arkadii
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    yayco wrote:

    > Natomiast
    > ze swej strony stanowczo odradzam Senatorską, gdzie próbowaliśmy z
    > Najlepszą z Żon

    Fan Talków :-) ? Bo ja też :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 4. Data: 2005-02-10 10:00:08
    Temat: Re: [OT]Re: [Multibank] Oddzial w Warszawie w Arkadii
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    swoje:

    > Fan Talków :-) ? Bo ja też :-)

    Przykro mi, ale nie. Nie ta generacja.
    Określenie to wprowadził do mojego ( a pewnie i nie tylko :-p ) języka,
    bardzo już dawno temu, żydowski satyryk Ephraim Kishon. W drugim obiegu
    wydano jego dwie książki, a oficjalnie zdaje się pięć. Bardzo polecam!
    --
    **** ****
    **** If you're so smart, why Microsoft Outlook Express ****

  • 5. Data: 2005-02-10 10:02:14
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    yayco wrote:

> [...]
    > języka, bardzo już dawno temu, żydowski satyryk Ephraim Kishon. W
    > drugim obiegu wydano jego dwie książki, a oficjalnie zdaje się pięć.

    Dziękuję - poczytam sobie, bo ten typ humoru to jest to co tygrysy lubią
    najbardziej :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 6. Data: 2005-02-10 10:17:57
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Dziękuję - poczytam sobie, bo ten typ humoru to jest to co tygrysy lubią
    > najbardziej :-)

    To masz jeszcze próbkę, na zachętę ;-)

    "Dusza kobiety &#8212; dla mnie otwarta księga, napisana w niezrozumiałym języku."
    [Ephraim Kishon]

  • 7. Data: 2005-02-10 10:20:09
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    S.T. wrote:

    > To masz jeszcze próbkę, na zachętę ;-)
    >
    > "Dusza kobiety &#8212; dla mnie otwarta księga, napisana w
    > niezrozumiałym języku." [Ephraim Kishon]

    No cóż - nie wszyscy są uzdolnieni językowo :P

    przyszłość/
    Woody Allen

  • 8. Data: 2005-02-10 10:39:29
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Nota bene, zmarł niecałe dwa tygodnie temu.

    --

    **** ****
    **** yayco (yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com) ****

  • 9. Data: 2005-02-11 12:55:26
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-02-10 11:00, Pan/Pani yayco napisał(a) co następuje:

> [...]
    > bardzo już dawno temu, żydowski satyryk Ephraim Kishon. W drugim obiegu
    > wydano jego dwie książki, a oficjalnie zdaje się pięć. Bardzo polecam!

    Czy te jego książki można gdzieś kupić (najlepiej w stolicy)?
    Przeszukałem teraz na szybko Internet i raczej kiepsko :-(

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 10. Data: 2005-02-11 13:16:04
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    przemyślenia swoje:

    > Czy te jego książki można gdzieś kupić (najlepiej w stolicy)?
    > Przeszukałem teraz na szybko Internet i raczej kiepsko :-(

    Obawiam się, że niekoniecznie dobrze szukałeś. Info wyślę na priv, bo to
    już naprawdę OT sę zrobil z mojej winy :-(.
    --

    **** yayco (yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com) ****