  • 11. Data: 2003-09-23 08:08:31
    Temat: OT: Re: EB w Geant Krakow
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    On 2003-09-22 20:37, Paweł P. wrote:
    [...]

    Czytam ten wątek i jest mi smutno bo chyba wypadłem z tej grupy.
    Dla mnie EB w temacie cały czas kojarzy się z piwem a nie EuroBanku:-(
    KJ

    --
    JID: kjonca (małpa) chrome (kropka) pl
    Matryca: OK (na razie)

  • 12. Data: 2003-09-23 14:33:52
    Temat: Re: EB w Lodzi?
    Od: Łukasz Stawicki <g...@i...pl>

    Użytkownik Andriej Uljanow napisał:

    > Użytkownik "Piotr 'Merlin' Krzciuk" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > bedzie

    > Kiedy to ruszy?

    Od jutra (środa) instalacja softu na bankomatach.
    Kiedy otwarcie jeszcze nie wiem.

    Łukasz

  • 13. Data: 2003-09-23 18:40:30
    Temat: Re: EB w Gdańsku
    Od: "kici" <k...@g...pl>

    Będzie na Grunwaldzkiej we Wrzeszczu obok Citi na przeciwko nowego biurowca
    PKO BP. Jest już logo i bankomat , tylko okna szczelnie zasunięte.
    W sumie mają niezły pomysł na zaistnienie , każdy jest ciekawy i o to
    chodzi.

  • 14. Data: 2003-09-26 19:32:28
    Temat: Re: OT: Re: EB w Geant Krakow
    Od: Bartol Partol <b...@p...co>

    Czy stoiska EB w centrach handlowych wygladaja jak dwa dystrybutory Coli
    zintegrowane z lada i smietnikiem? Jesli tak, to cos takiego (nie do
    konca odpakowanego) widzialem w Alfa Centrum w Gdansku.

    Bartol