eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[OT] Porównanie bankowości w Polsce i Wielkiej Brytani na wesoło › Re: [OT] Porównanie bankowości w Polsce i Wielkiej Brytani na wesoło
    From: "pmlb" <b...@d...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <i9pdvp$25bu$1@news2.ipartners.pl> <ww3wo.7037$1f5.4055@newsfe08.ams2>
    <i9qjc3$2nf3$1@news2.ipartners.pl> <yT5wo.33362$Xw1.15113@newsfe19.ams2>
    <4cc12f06$0$27027$65785112@news.neostrada.pl>
    <Ozdwo.36745$Dg2.17349@newsfe24.ams2>
    <4cc16a95$0$20999$65785112@news.neostrada.pl>
    <QCiwo.33898$OJ2.6462@newsfe04.ams2>
    <4cc1f016$0$21010$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: [OT] Porównanie bankowości w Polsce i Wielkiej Brytani na wesoło
    Date: Sat, 23 Oct 2010 01:07:29 +0100

    ?
    > Jak widać Twój stan się jeszcze pogorszył od ostatniej Twojej bytności na
    > grupie. Więc drukowanymi do Ciebie:

    Ehhh, no jasne...

    > JA NIE PŁACĘ za- w Twoim rozumieniu- "podstawowe usługi bankowe". I
    > również mam alternatywy- też mogę powiedzieć w każdej chwili "bye". Mam
    > rachunki, kartę debetową, przelewy bezwarunkowo bezpłatne. Period. Takie
    > usługi są dostępne dla każdego Polaka powyżej 13 roku życia.
    > Zrozumiano?

    Ze nie placisz? Sadzisz, ze spelnianie warunkow banku to nie oplata?
    Widac troche inaczej myslimy... ty reagujesz jak psy pawlowa ja tam wole
    swoje miec dla siebie.. Jak napisalem nie ludze sie, ze zrozumiesz.

    > Pisz sobie co tam chcesz o zacofaniu w Polsce, ale przestań w końcu
    > ludziom wmawiać, że płacą, kiedy nie płacą.

    Kazda forma warunku to platnosc.
    To jakies uwarunkowanie, ja wiem, ze tobie to moze odpowiadac, ale komus
    imnnemu nie.