eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[OT] Porównanie bankowości w Polsce i Wielkiej Brytani na wesoło › Re: [OT] Porównanie bankowości w Polsce i Wielkiej Brytani na wesoło
    Date: Fri, 22 Oct 2010 22:12:05 +0200
    From: Michal <n...@n...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [OT] Porównanie bankowości w Polsce i Wielkiej Brytani na wesoło
    <i9pdvp$25bu$1@news2.ipartners.pl> <ww3wo.7037$1f5.4055@newsfe08.ams2>
    <i9qjc3$2nf3$1@news2.ipartners.pl> <yT5wo.33362$Xw1.15113@newsfe19.ams2>
    <4cc12f06$0$27027$65785112@news.neostrada.pl>
    <Ozdwo.36745$Dg2.17349@newsfe24.ams2>
    <4cc16a95$0$20999$65785112@news.neostrada.pl>
    <QCiwo.33898$OJ2.6462@newsfe04.ams2>

    W dniu 22.10.2010 18:05, pmlb pisze:

    > Raz jeszcze informuje, nie ma konta "bez warunkowego" w polsce.
    >

    > Ja bo ja za to czego nie uzywam nie ponosze kosztow ty tak, tylko
    > dlatego za to placisz, ze masz mozliwosc z tego skorzystac...

    > W czym karta niby jest bezpieczniejsza od gotowki?
    > Widziales kiedys na oczy 1000 euro? Wiesz ile to papierkow i gdzie sie
    > zmiesci?
    > Zajmnie niewiele wiecej miejsca niz twoje karty.
    > A 1000 euro chyba wystarczy na 3 dni - nie? Za malo, z karty wiecej wydasz?

    > Roznimy sie tym, ze ja dbam o moje pieniadze, ty wolisz pseudo
    > nowoczesne gadzety za ktopre placisz...

> [...]

    Jak widać Twój stan się jeszcze pogorszył od ostatniej Twojej bytności
    na grupie. Więc drukowanymi do Ciebie:

    JA NIE PŁACĘ za- w Twoim rozumieniu- "podstawowe usługi bankowe". I
    również mam alternatywy- też mogę powiedzieć w każdej chwili "bye". Mam
    rachunki, kartę debetową, przelewy bezwarunkowo bezpłatne. Period. Takie
    usługi są dostępne dla każdego Polaka powyżej 13 roku życia.
    Zrozumiano?

    Pisz sobie co tam chcesz o zacofaniu w Polsce, ale przestań w końcu
    ludziom wmawiać, że płacą, kiedy nie płacą.

    Jak dla mnie EOT i faktycznie żal, że Ciebie z KFa wielu ludziom
    wyciągnąłem.

    Wszystkiego dobrego.

    Michał