eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[OT] Porównanie bankowości w Polsce i Wielkiej Brytani na wesoło › Re: [OT] Porównanie bankowości w Polsce i Wielkiej Brytani na wesoło
    From: "pmlb" <b...@d...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [OT] Porównanie bankowości w Polsce i Wielkiej Brytani na wesoło
    Date: Fri, 22 Oct 2010 11:20:34 +0100

    ?

    "Michal" <n...@n...org> wrote in message
    news:4cc12f06$0$27027$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ale w Getin, OpenFinance, warunków już nie ma.

    Jestes na 100% pewny, ze zakladajac konto w tym banku nie zaplace ani grosza
    nawet jak konto bedzie puste rok?
    Pytam calkiem powaznie, bo byc moze mi siwe przyda konto w polsce.

    > Rozmawialiśmy już na ten temat setki razy, więc nie ma sensu się
    > powtarzać. Powiedz mi tylko czemu jesteś taki wybiórczy, co?

    Wybiorczy? na 100 000 klientow banku moze 100 kozysta z przelewow za granice
    i kto tu jest wybiorczy?

    > Z Polaka się śmiejesz, że płaci 5zł za kartę jeśli np. nie wykona
    > transakcji na 100zł miesięcznie (a wykonuje), lub jeśli do dyspozycji ma
    > tylko część bankomatów, natomiast to, że w UK są mordercze stawki za
    > wszelkie operacje zagraniczne usprawiedliwiasz tym, że... Angole kochają
    > gotówkę :) Nie bądź śmieszny- rozmawiamy o bankach. Może dlatego kochają
    > gotówkę, że ich banki strzygą?

    Jeszcze raz ci mowie, przelewy zagraniczne to promil.
    Ja nawwet nie wim ile kosztuja bo mnie to nawet nie interesuje gdyz tego nie
    robie, platnosci na paypal sa obciazone jedynie kosztami paypala.
    Ba kupujac na ebay i placac paypalem nie ponosze zadnego kosztu chocbym
    kupil w USA czy Japoni wiec dobrawdy nie rozumiem o jakie platnosci za
    granica piszecie?

    > A chyba nie będziesz aż takim ignorantem żeby napisać, że Angole nie
    > podróżują? Skoro tacy przyzwyczajeni do darmowej zajebistej bankowości u
    > siebie, może też by chętnie skorzystali za granicą, tylko za drogo?

    Widzisz, ja jak podrozuje biore gotowke, bo gotowka zawsze jest najlepsza.
    Ja nie wiem ile kosztuje uzycie karty we francji czy w hiszpani. Bedac w
    Paryzu miale ze saoba euro zakupione w banku w UK.
    I jakos zyje. Nie jechalem do paryza z milionem euro ale z odpowiednia suma
    na pare dni, hortel mialem oplacony poprzez bank w UK (internetowa
    rezerwacja) i tez bez zadnej prowizji zaplacilem.

    > W tej sytuacji wytykanie tego, że ktoś może zapłacić 1,5zł za kartę, jeśli
    > nie spełni warunków, jest naprawdę śmieszne. Poza tym no cóz- w Polsce są
    > konta całkowicie bezpłatne i bezwarunkowo, już nie raz o tym słyszałeś.

    No to podaj takie! Kazdy o tym pisze, ale jak dojdzie do pytania gdzie - to
    nagle sie pojawia, no ale musisz tylko zrobic to czy tamto.
    Podaj wreszcie to konto, gdzie dostane normalna debetowka ZA DARMO, gdzie
    nikt nie skasuje mnie za prowadzene rachunku nawet grosza bez wzgledu na to
    czy na koncie bedzie 100 000zl czy 0, orazdarmowe wplaty i wyplaty w tym w
    bankomatach.
    Czekam caly czas na podanie takiego konta.

    > Ja np. podróżuję i z bankomatów korzystam za granicą dużo częściej niż w
    > Polsce (gdzie praktycznie obywam się bez gotówki), posiadam rachunek
    > calkiem bezpłatny, z całkiem bezpłatną kartą debetową i wszystkimi
    > bankomatami na świecie. Mało?

    A Kowaski nigdzie nie jedzie i placi za konto... malo? Takich kowalskich
    jest 100 razy wiecej niz takich jak ciebie.
    Juz ci pisalem, nie ma nic do tego, ze musisz spelniac warunki jakie naklada
    na ciebie bank i miec darmowe bankomarty w somali, ale dlaczego ludzie
    ktorzy z tego nie korzystaja musza za to placic?

    > Pomimo Twoich beznadziejnych prób tłumaczenia czegoś o Polsce jako żywym
    > organiźmie testowym (dowody proszę, konkretne jakieś), bankowość
    > internetowa w UK jest 100 lat za Polską i takie są fakty. Leżącego nie ma
    > co kopać więc nawet nie ma po co dyskutować o dostępnych funkcjach w PL i
    > UK. Poza tym no tak, Anglik i tak nie korzysta to po co mu? ;)))

    Prosze napisz, czego nie ma w bankowosci internetowej w UK a jest w Polsce?
    Moze zrobimy porownanie.