eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[OT] Porównanie bankowości w Polsce i Wielkiej Brytani na wesoło › Re: [OT] Porównanie bankowości w Polsce i Wielkiej Brytani na wesoło
  • Data: 2010-10-22 10:24:12
    Temat: Re: [OT] Porównanie bankowości w Polsce i Wielkiej Brytani na wesoło
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ?

    "Marx" <M...@n...com> wrote in message
    news:7st7p7-d6j.ln1@wuwek.kopernik.gliwice.pl...

    > a co to jest standardowa bankowosc? limit kredytowy w koncie? karta
    > kredytowa? to jest standard? wyplaty w swoich bankomatach,a moze w obcych
    > a moze jeszcze za granica? kto ustala ten standard? jak darmowe to
    > wszystko, a jak cokolwiek jest platne to juz konto nie jest darmowe. I
    > tyle.

    Nie!
    Bo czasem do konta dokladane sa uslugi nie majace nic wspolnego z
    bankowoscia poza pieniedzmi.
    Np. ubezpieczenie wyjazdow zagranicznych, domu, samochodu, czy kredytu.
    Te uslugi nie sa bankowe i placi sie za nie normalne stawki komercyjne.
    Samo konto bankowe jest darmowe jak cala bankowosc.
    Specjalne przelewy zagraniczne czy bardzo szybkie tez sa realizowane za
    posrednictwem firmy trzeciej dlatego jest to platne, przelew zwykly z banku
    do banku jest darmowy tak samo jak oplacanie rachunkow nie pociaga za soba
    prowizji.
    Tak wiec jak widzisz, konto w banku to jedno a dodatkowe uslugi to drugie,
    czasem banki to lacza robiac konta specjalne o nazwach zlote, platynowe tip
    zawierajace dodatkowe komercyjne uslugi.