  • 11. Data: 2005-11-23 22:59:40
    Temat: Re: Karty platnicze a polskie znaki w [Card owner]
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Michal Jankowski wrote:

    > Wiesz, to, co karta ma wytloczone ma w tej sytuacji znaczenie podobne.

    A tu bym się nie zgodziła. Podanie przy zakupie, że nazywasz się np.
    Iksinski przy karcie na Iksińskiego ma chyba znaczenia. Toteż gdyby nie było
    możliwości wpisania nieszczęsnego "ń" mógłby powastać problem.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 12. Data: 2005-11-23 23:03:55
    Temat: [OT] Poradnictwo matrymonialne
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2005-11-23 23:52- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Glenn, gdy pisał(a):

    >>> 1. Nie mam ogonków w obecnym nazwisku

    > A wiesz, że to jest jakiś argument :-P Chociaż z drugiej strony - ta kiecka
    > jednak fajna jest ;-)

    A co szkodzi? Zmiana nazwiska nie jest przymusowa.
    Moja Pani sobie wcale nie zmieniła, a jak Oną w USC (to było dawno i się
    takie przykre zabiegi robiło dwufazowo) spytali czyje nazwisko będzie
    nosiło potomstwo, to rezolutnie odparła, że ojca.
    W sumie, to się cieszę, że córka jest do mnie podobna... ;-)

    PS - To jakoś tak niedługo?
    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 13. Data: 2005-11-23 23:04:42
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2005-11-23 23:55- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Michal Jankowski, gdy pisał(a):

    Tyz prowda!

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 14. Data: 2005-11-23 23:06:04
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Glenn" <g...@b...pl> writes:

    > A tu bym się nie zgodziła. Podanie przy zakupie, że nazywasz się np.
    > Iksinski przy karcie na Iksińskiego ma chyba znaczenia. Toteż gdyby nie było
    > możliwości wpisania nieszczęsnego "ń" mógłby powastać problem.

    Przeciez przy zakupie internetowym nikt nie widzi, co mam wytloczone
    na karcie. I radze przy takim zakupie na zagranicznej stronie wpisywac
    bez ogonkow.

    MJ

  • 15. Data: 2005-11-23 23:07:16
    Temat: Re: [OT] Poradnictwo matrymonialne
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    yayco wrote:

    > A co szkodzi? Zmiana nazwiska nie jest przymusowa.

    Powiedz to Onemu ;-)

> [...]
    > będzie
    > nosiło potomstwo, to rezolutnie odparła, że ojca.

    Piękne :-D !

    > W sumie, to się cieszę, że córka jest do mnie podobna... ;-)

    Zapatrzenie ;-)

    > PS - To jakoś tak niedługo?

    Ano! I kredyt hipoteczny tyż :-D

    przyszłość/ Woody Allen

  • 16. Data: 2005-11-23 23:12:59
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2005-11-24 00:07- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Glenn, gdy pisał(a):

    > Ano! I kredyt hipoteczny tyż :-D

    No w końcu jakieś koszta muszą być!

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 17. Data: 2005-11-23 23:15:44
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    yayco wrote:
    > 2005-11-24 00:07- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    > Glenn, gdy pisał(a):

    > No w końcu jakieś koszta muszą być!

    Odbiorę co moje przy okazji becikowego ;-) Może jakieś bliźniaki :-D ?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 18. Data: 2005-11-23 23:17:08
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Michal Jankowski wrote:

    > Przeciez przy zakupie internetowym nikt nie widzi, co mam wytloczone
    > na karcie.

    Widzieć nie widzi (chyba, że ma kamerę :-D ), ale to co na karcie powinno
    się zgadzać z tym co wpisujesz. Zakupy Iksinskiego płacone kartą Iksińskiego
    ? Nikt nie weryfikuje nazwiska?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 19. Data: 2005-11-23 23:37:30
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > Odbiorę co moje przy okazji becikowego ;-) Może jakieś bliźniaki :-D ?

    szczescie, ze dalas oczko po becikowym, bo juz myslalem, ze naiwna jestes
    a co do pozostalych spraw to gratulacje :-)

    kursor

  • 20. Data: 2005-11-24 07:19:01
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    Nigdzie nie jest powiedziane, ze imie i nazwisko na karcie musi byc zgodne z
    tym, co jest napisane w dokumentach tozsamosci. Ja na przyklad zmienilem
    sobie imie na karcie z polskiego na odpowiednik angielski (ale nie ze
    snobizmu - choc nikt mi w to nie wierzy - ale dlatego, ze tak bylo krocej;
    polskie imie z moim dosc dlugim nazwisliem przekraczalo dopuszczalna ilosc
    znakow). Moja rada - dac bez polskich znakow.