  • Data: 2015-04-21 11:31:06
    Temat: Re: OT Fundusze powiernicze
    Od: Krzysiek <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 21 kwietnia 2015 10:45:32 UTC+2 użytkownik Wojciech Bancer napisał:

    > Ale wybrałeś fundusz z konkretną strategią, a nie "to my panu zrobimy
    > dobrze". To o czym Ty piszesz to już wyższa forma, ja np. dostaję co
    > kwartał rekomendacje na co zmienić swój portfel.

    To co piszesz to powazny problem ostatnich 20 lat w Polsce, nadal wystepujacy.
    Jest to tez wina funduszy ze nie informuja ze akcje to...zawsze tylko akcje. Jak
    widac to nie jest takie oczywiste ;)
    Uwazam wrecz ze gdyby ta oczywista prawda byla faktycznie oczywista, to mielibysmy
    bardzo malo funduszy akcyjnych a wiekszosc to bylyby wlasnie wszelakie oferty "z
    wyzszej polki", gdzie zarzadzajacy odpowiednio dostosowywalby portfel do sytaucji.
    co jednakze TEZ nie gwarantuje ze uzyska sie zawsze dobre wyniki ;)