  • Data: 2015-04-21 13:09:08
    Temat: Re: OT Fundusze powiernicze
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-04-21 o 12:07, J.F. pisze:

    > Tak. Po to sa fachowcami, zeby czujac besse sprzedali akcje

    LOL, fundusz inwestujący tylko w akcje ma sprzedać akcje :)

    Czując bessę TY musisz wyjść z funduszu akcyjnego. Na twoje miejsce
    wejdą ci, którzy uznają, że pierdolisz i żadnej bessy nie będzie,
    wówczas oni będą słusznie wymagać, aby fundusz nadal inwestował w akcje.

    > ... tylko co bedzie, jak pieniadze umieszcza w greckich obligacjach albo
    > w kiepskim banku :-)

    Równie dobrze możesz bzdurzyć, że jak dom maklerski "wyczuje" że twoje
    akcje będą spadać, to ma je sprzedać.

    (a myślałem, że ludzie mający pieniądze to mają choć trochę głowy na
    karku...)

    --
    Liwiusz