  • 1. Data: 2015-04-20 18:56:17
    Temat: OT Fundusze powiernicze
    Od: s...@g...com

    Na pewno nie na temat ale chciałby się podzielić informacją.
    w 1996-07-15 zakupiłem jednostki funduszu pioniera agresywnego
    inwestowania w cenie 17,43.
    Jest 2015-04-20 fundusz zmienił nazwę na pionier polskich akcji.
    Cena na dzisiaj 24,52zł
    Wooow chciałoby się powiedzieć.

  • 2. Data: 2015-04-20 19:00:06
    Temat: Re: OT Fundusze powiernicze
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20-04-15 o 18:56, s...@g...com pisze:
> [...]
    > inwestowania w cenie 17,43.
    > Jest 2015-04-20 fundusz zmienił nazwę na pionier polskich akcji.

    Bo fundusz jest po to, y zarabiać na Twoich pieniądzach, a nie po to,
    byś to Ty zarabiał. Ty masz tyle zarabiać, byś im dał te pieniądze :-)

  • 3. Data: 2015-04-20 20:31:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >inwestowania w cenie 17,43.
    >Jest 2015-04-20 fundusz zmienił nazwę na pionier polskich akcji.

    40% w 20 lat ... 2% rocznie (1.7 przy skladanym) ... calkiem dobry
    wynik chcialoby sie dzis powiedziec :-)

    Co Ty myslisz, ze na lokacie wiecej zarobisz ? :-(

    No i agresywny ... przez ostatnie 5 lat mogl troche stracic ...

    J.

  • 4. Data: 2015-04-20 21:10:46
    Od: s...@g...com

    > 40% w 20 lat ... 2% rocznie (1.7 przy skladanym) ... calkiem dobry
    Kiedy oprocentowanie było 2%?
    A dwa to 20 lat temu oprocentowanie było powyżej 10%.

    No i kiedyś oglądałem film jak to goście wpłacali do funduszy 1000$
    a po 20 latach wychodził 1000....00000 w każdym bądź razie dużo zer:)
    Kurcze i trochę rozczarowany jestem :)

  • 5. Data: 2015-04-20 21:42:35
    Od: b...@o...pl

    W dniu poniedziałek, 20 kwietnia 2015 18:56:19 UTC+2 użytkownik s...@g...com
    napisał:
> [...]
    > inwestowania w cenie 17,43.
    > Jest 2015-04-20 fundusz zmienił nazwę na pionier polskich akcji.

    Tu jest analiza ile zostało w funduszach po 10 latach, gdy te co roku
    pobierały 4% opłaty za zarządzanie. Pioneer wykazał się szczególnym
    talentem: -22%.
    http://www.mojaprzyszlaemerytura.pl/2015/04/fundusze
    -polskich-akcji-a-wig.html
    a tu uzupełnienie:
    http://www.mojaprzyszlaemerytura.pl/2015/04/oplata-z
    a-zarzadzanie-w-funduszach-inwestycyjnych.html

  • 6. Data: 2015-04-20 21:43:40
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-04-20, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > 40% w 20 lat ... 2% rocznie (1.7 przy skladanym) ... calkiem dobry
    > wynik chcialoby sie dzis powiedziec :-)

    To jeszcze inflację dolicz. Dołożył do interesu. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2015-04-21 07:36:31
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 20 Apr 2015 12:10:46 -0700 (PDT), s...@g...com wrote:
> [...]
    >
    > No i kiedyś oglądałem film jak to goście wpłacali do funduszy 1000$
    > a po 20 latach wychodził 1000....00000 w każdym bądź razie dużo zer:)

    Obstawiam, że w tym czasie dwa razy trzeba było przejść w jakiś fundusz
    skarbowy. Byłoby zdecydowanie lepiej?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 8. Data: 2015-04-21 08:26:32
    Od: s...@g...com

    > Obstawiam, że w tym czasie dwa razy trzeba było przejść w jakiś fundusz
    > skarbowy. Byłoby zdecydowanie lepiej?
    Oczywiście że byłoby zdecydowanie lepiej.
    Problem tylko jest jeden: Po co miałbym zatrudniać fachowców
    do zarządzania moimi pieniędzmi.
    Skoro jak przychodzi co do czego to i tak muszę robić wszystko sam ;)

  • 9. Data: 2015-04-21 08:39:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-21 o 08:26, s...@g...com pisze:
    > Oczywiście że byłoby zdecydowanie lepiej.
    > Problem tylko jest jeden: Po co miałbym zatrudniać fachowców
    > do zarządzania moimi pieniędzmi.

    Nie rozumiem - kupiłeś jakiś fundusz akcyjny, pisemnie ich zobowiązałeś
    do inwestowania w akcje, a po fakcie chciałbyś, aby wbrew umowie
    zmieniali formę inwestycji???

    > Skoro jak przychodzi co do czego to i tak muszę robić wszystko sam ;)

    Nie wszystko, ale zrozumienie kupowanych narzędzi inwestycyjnych by się
    rzeczywiście przydało.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2015-04-21 10:45:30
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-04-21, s...@g...com <s...@g...com> wrote:

    > Oczywiście że byłoby zdecydowanie lepiej.
    > Problem tylko jest jeden: Po co miałbym zatrudniać fachowców
    > do zarządzania moimi pieniędzmi.
    > Skoro jak przychodzi co do czego to i tak muszę robić wszystko sam ;)

    Ale wybrałeś fundusz z konkretną strategią, a nie "to my panu zrobimy
    dobrze". To o czym Ty piszesz to już wyższa forma, ja np. dostaję co
    kwartał rekomendacje na co zmienić swój portfel.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl