  • 1. Data: 2002-06-11 10:01:04
    Temat: OT - Fundusze Inwestycyjne CU?
    Od: s...@i...pl

    Sorry za offtopic, ale ... co szanowni grupowicze sadza o funduszach
    inwestycyjnych Commercial Union? Warto w to pojsc? Wady, zalety,
    kruczki w regulaminach? Za wszelkie informacje z gory dziekuje.

  • 2. Data: 2002-06-11 10:56:44
    Temat: Re: OT - Fundusze Inwestycyjne CU?
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Sorry za offtopic, ale ... co szanowni grupowicze sadza o funduszach
    > inwestycyjnych Commercial Union? Warto w to pojsc? Wady, zalety,
    > kruczki w regulaminach? Za wszelkie informacje z gory dziekuje.

    Od razu przyznaje się że nie wiem nic ....
    Ale zaintrygowałeś mnie dlaczego pytasz o nie ... Patrząc po wynikach
    inwestycyjnych to godne uwagi ma wyniki np. CSAM ... Co Cię kieruje ku CU
    właśnie jesli mozna wiedzieć ?

    A tak jeszcze z innej beczki - czy ktoś z szanownych grupowiczów wie które
    TFI będą się bawić w emisje Certyfikatów Inwestycyjnych i kiedy ? Wiem że
    Millenium TFI juz ruszyło z tym produktem, CAIB tez chyba jakoś na dniach o
    ile nie już - ale tego dokładnie nie wiem .. kto jeszcze ???

  • 3. Data: 2002-06-11 12:29:45
    Od: s...@i...pl

    Ja tez niestety nic konkretnego nie wiem... Interesowalo mnie tylko co w
    praktyce oznacza ich marketingowe czary-mary na temat - jak oni to nazywaja -
    indywidualnego planu inwestycyjnego, czy jakos tak... Ale moze rzeczywiscie
    najpierw warto sobie wyrobic jakis szerszy poglad.

  • 4. Data: 2002-06-11 12:51:26
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

> [...]
    rzeczywiscie
    > najpierw warto sobie wyrobic jakis szerszy poglad.

    A skoro to Cie interesuje to mam nadzieje że nie mine sie z prawdą (bez
    zagladania do jakichkolwiek źródeł) że chodzi o mozliwość skomponowania
    własnego portfela inwestycyjnego złozonego oczywiście z oferowanych przez
    dane TFI (w tym wypadku CU) jednostek funduszy inwestycyjnych ...

  • 5. Data: 2002-06-11 12:58:18
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    No nie pomyliłam sie - zajżałam :
    http://www.commercialunion.pl/Portal?secId=YTRQ5R45V
    33B255MP6NX1850

  • 6. Data: 2002-06-11 13:22:34
    Od: s...@i...pl

    Dzieki za link - poczytalem sobie troche. A jak Ty to oceniasz? Warto w to
    wchodzic? I jak to sie ma do tego, co oferuja inne fundusze?

  • 7. Data: 2002-06-11 13:25:56
    Od: Robert <m...@w...pl>

    Kasia wrote:

> [...]
    >własnego portfela inwestycyjnego złozonego oczywiście z oferowanych przez
    >dane TFI (w tym wypadku CU) jednostek funduszy inwestycyjnych ...

    Czyli można regulować skład "koszyka"? Mam coś takiego w funduszu
    emerytalnym w USA - zmienia się procentowy udział różnych funduszy,
    przez internet oczywiście :)

  • 8. Data: 2002-06-11 13:38:47
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Dzieki za link - poczytalem sobie troche. A jak Ty to oceniasz? Warto w to
    > wchodzic? I jak to sie ma do tego, co oferuja inne fundusze?

    Właśnie chodzi o to że to żadna rewelacja - tak jak to określiłeś takie
    marketingowe "ble ble" - to samo możesz zrobić w każdym innym TFI - chodzi
    mi oczywiście o budowę portfela.
    Co do ich wyników inwestycyjnych zaś to sie nie wypowiadam, bo juz dawno nie
    analizowałam wyników TFI - ale w Rzepie na zielonych stronach są stopy
    zwrotu wszystkich funduszy w różnych okresach - można zawsze looknąć jak
    ktos ma naglacą potrzebę. Mnie bardziej zainteresowała oferta Millenium TFI
    ( i kurde niech mnie tu nikt nie posądza o reklamowanie grupy kapitałowej z
    której mnie juz sprzedali :-))) i ich fundusz zamkniety "Arbitraż plus 20" -
    od wczoraj rozpoczęli sprzedaż Certyfikatów Inwestycyjnych ...
    nieobelkowanych :-))) Tylko cięzko cokolwiek powiedzieć o tym jak będzie to
    raczkujące TFI zarządzało funduszami - bo długiej historii na rynku nie
    mają. Ale z tego co wyczytałam w prospekcie emisyjnym pieniędzmi będzie
    zarządzał DM BIG BG, co nie wydaje sie byc głupie ... Wielki Brat rozważy
    ... :-)))

    Pozdroofka

  • 9. Data: 2002-06-11 13:41:03
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli można regulować skład "koszyka"? Mam coś takiego w funduszu
    > emerytalnym w USA - zmienia się procentowy udział różnych funduszy,
    > przez internet oczywiście :)

    Napisałam że nie znam dokladnie ich oferty i nie wiem jakich kanałów używają
    do obsługi swoich klientów - ale co do składu portfela - to tak - można
    sobie go skomponować wg własnych pereferencji .. i nie tylko w USA - my tez
    zeszliśmy juz z drzew w tej dziedzinie ;-)))

  • 10. Data: 2002-06-11 18:31:07
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 11 Jun 2002 12:56:44 +0200, "Kasia" <K...@e...pl> wrote:
    >A tak jeszcze z innej beczki - czy ktoś z szanownych grupowiczów wie które
    >TFI będą się bawić w emisje Certyfikatów Inwestycyjnych i kiedy ?

    Skarbiec juz skonczyl :-)
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl