  • 41. Data: 2004-11-11 12:10:18
    Temat: Re: [mbank] NIEMOŻLIWA ANULACJA ZLECENIA PRZYSZŁEGO W DNIU JEGO REALIZACJI
    Od: "BAH" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A wszedłem sobie niedawno na:
    > http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=64291
    > i widać, co widać.

    Widać kolejny rusycyzm,
    któremu "naukowcy" zmienili status
    z formy niepoprawnej na dozwoloną.

    W kolejce czekają "róbta", "chceta", "poszłem" itp.

    BAH

  • 42. Data: 2004-11-11 12:52:49
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    BAH wrote:

    > W kolejce czekają "róbta", "chceta", "poszłem" itp.

    Zawsze można zrobić im anulację ;-)

  • 43. Data: 2004-11-11 16:00:56
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 10 Nov 2004 15:37:13 +0100, Bartol Partol
    <bartolpartol@gazeta.> wrote:

    >Eee, wlasciwie to dokladnie to samo. Swoja droga ciekawe co za palant i
    >skad te anulacje wytrzasnal.

    to pryszcz.
    w BePeHa Makler sa: ANULATY
    to jest dopiero paskudek :-)

    G.

  • 44. Data: 2004-11-11 16:02:44
    Temat: Re: [OT]
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 10 Nov 2004 20:09:08 +0100, yayco
    <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> wrote:

    >Widziałem ten wątek na kuchnia.pl, nie dam się wciągnąć :-p.

    nie wiem jak w odniesieniu do slodyczy, ale sformulowanie "zrobic
    komus loda" wydaje sie byc poprawne :-)))

    G.

  • 45. Data: 2004-11-11 16:06:52
    Temat: Re: [OT] Anulacja i inne słowa piękne, bylo: [mbank] NIEMOŻLIWA ANULACJA ZLECENIA ...
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 10 Nov 2004 22:11:09 +0100, Bartol Partol
    <bartolpartol@gazeta.> wrote:

    >Informatycy pisali po polsku jak to informatycy (jak pisza po polsku
    >informatycy to chyba kazdy wie), ale zaden palant nie wpadl na pomysl by
    >to potem sprawdzic.

    :)
    ja kiedys w mojej pracy walczylem z programistami o minimum chocby
    przyzwoitosci. niestety to byla walka z wiatrakami - ich odpowiedz:
    mnie nie obchodzi jaki opis sie tu wyswietla pod tym polem, wazne zeby
    wynik obliczen byl prawidlowy :-)

    G.

  • 46. Data: 2004-11-11 18:23:37
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Piotr Gralak napisał:

    > to pryszcz.
    > w BePeHa Makler sa: ANULATY
    > to jest dopiero paskudek :-)

    Fju, fju, finezja.

    Bartol

  • 47. Data: 2004-11-11 18:25:59
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

> [...]
    > przyzwoitosci. niestety to byla walka z wiatrakami - ich odpowiedz:
    > mnie nie obchodzi jaki opis sie tu wyswietla pod tym polem, wazne zeby

    Hehehe, to sa cudotworcy. Mowie takiemu dokladnie co i jak ma byc, a ten
    robi po swojemu. Napisalem mu na kartce, zrobil po swojemu. Wyslalem
    teksty mailem, zrobil po swojemu. I zeby jeden taki byl. Wielu spotkalem
    i wszyscy mieli ten sam defekt.

    Bartol

  • 48. Data: 2004-11-14 12:31:10
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    <bartolpartol@gazeta.> wrote:

    >Po prostu piekne!

    mała errata: oczywiście w oryginale było "należności" a nie
    "należnowsci" (ale moich postów nie zatwierdza kierownictwo, więc
    proszę o wybaczenie błędów :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 49. Data: 2004-11-15 11:14:09
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    O, znalazłem: http://ptja.pl/bzdurki/mbank.gif
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 50. Data: 2004-11-15 11:23:13
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Jarek Andrzejewski napisał:
    > O, znalazłem: http://ptja.pl/bzdurki/mbank.gif

    Piekne!

    Swoja droga, to skad u nas mania mowienia (w reklamach i programach
    informacyjnych) tansze ceny, tansze odsetki, tansze koszty. Przeciez to
    jakis koszmar. A moze ci debile ukladajacy reklamy i patalachy
    dziennikarze mysla, ze inaczej narod nie zrozumie? Nie wazne co, wazne,
    ze tanszy?

    Bartol